Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:34:18 GMT

کمبود سوخت کابوس کشاورزان در بهشهر شده است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۷۱۶۰

کمبود سوخت کابوس کشاورزان در بهشهر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی خنجری عصر شنبه در جلسه شورای داری این شهرستان اظهار کرد: در بخش سوخت کشاورزی با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم و باید چاره اندیشی شود.

وی یادآور شد: در فصل کشاورزی قرار داریم و باید سوخت مناسب برای کشاورزان تأمین شود و نباید به بهانه نداشتن مجوز از تأمین سوخت سر باز زد.

فرماندار بهشهر گفت: همه ما می‌دانیم که هزینه‌های کشاورزی بسیار بالاست و خرید آزاد سوخت برای کشاورزان امکان پذیر نیست و باید کمک کار آنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خنجری در ادامه سخنان خود با اشاره به باقی بودن مشکلات کمبود آب شرب خلیل شهر افزود: بارها اعلام شد که این شهر بامشکل کمبود آب به خصوص در فصل گرما روبروست و متأسفانه مسئولان بخش آب شهری با وجود قول‌های مساعد تاکنون کاری نکردند.

فرماندار بهشهر گفت: با وجود اینکه اعتبارات حوادثی شهرستان هم تخصیص یافت و در این بخش هم اعتباری در نظر گرفته شد اما تاکنون هیچ کار عملیاتی برای رفع مشکل انجام نشد.

وی با اعلام اینکه تأمین آب شرب برای شهروندان و عموم مردم شهرستان تصریح کرد: تأمین آب از نیازهای اولیه زندگی است و باید با فوریت انجام و برای رفع مشکلات تلاش شود.

فرماندار بهشهر همچنین با اشاره به برخی مشکلات در شورای شهر بهشهر افزود: در این راستا همه باید به مر قانون توجه کرده و از قانون تمکین کنند.

کد خبر 4641394

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری بهشهر جلسه شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری صبح پنج شنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با استاندار اظهار کرد: سنندج کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل و نقل عمومی متناسب با نیاز شهر از مشکلات اصلی ترافیک در سنندج محسوب می‌شود.

وی با اشاره به لزوم احداث پارکینگ طبقاتی در سنندج افزود: احداث پارکینگ‌های طبقاتی و ارتقای ناوگان عمومی نیازمند برنامه‌ریزی لازم است.

وی به اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۵ اردیبهشت ماه جاری توسط شهرداری پرداخت و اعلام کرد: امیدواریم با اجرای این طرح توسط شهرداری و با همراهی دستگاه‌های مختلف شاهد رفع بخشی از مشکلات ترافیک در سطح شهر باشیم.

عسکری اضافه کرد: در مورد پروژه سنه سنتر امیدواریم، پایه کار روی همان قرارداد اولیه باشد این موضوع می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات این پروژه را برطرف کند.

فرماندار سنندج رفع مشکل اراضی قولنامه‌ای در سنندج را ضروری خواند و گفت: اختصاص سهمی برای تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری سنندج که طیف قابل توجهی را شامل می‌شود به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور دنبال شود.

وی همچنین از اقدامات شهرداری سنندج در حوزه توسعه فضای سبز، پرداخت به موقع حقوق پرسنل، نهضت آسفالت و غیره تقدیر کرد و گفت: اقدامات انجام شده در ۲ سال اخیر ستودنی است و امیدواریم امسال نیز این روند با قدرت استمرار پیدا کند.

کد خبر 6094865

دیگر خبرها

  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • بارش‌های اخیر بخشی از کمبود بارش در بخش کشاورزی را جبران کرد
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • حریق بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم (ع) شفت + فیلم
  • آتش‌سوزی مهیب در شهرک چوبی گیلان | ۴۰ واحد چندطبقه در آتش سوخت + ویدئو
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد