Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله سید احمد خاتمی در دیدار حجت الاسلام معتمد، فرمانده تیپ امام صادق (ع) و شورای فرماندهی گردان‌ها که در قم برگزار شد، گفت: راه اندازی تیپ بعد از جنگ ۸ ساله از سوی رهبر انقلاب ضرورت و کار بسیار هوشمندانه ای بود که صورت گرفت. این تیپ بعد از جنگ خدمات بسیار خوبی به جامعه ارائه داده است که از جمله آن راه اندازی و حمایت از طلاب و روحانیون جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: فرد سیاسی دینی حجت مدار است. این تفاوت سیاسی دینی و غیر دینی است. سیاسی دینی، با حجت شرعی کار می‌کند و آن حجت ولایت فقیه است. مسئولان تیپ امام صادق (ع) بر این مسئله تأکید داشته باشند. خطی جز ولایت فقیه نداریم. برای تشکیلات نظامی، سم است که از جریان سیاسی خط بگیرد.

وی گفت: برای تشکیلات نظامی، سم است که گروه‌های سیاسی طمع کنند و بگویند ما تیپ داریم، نه اینها سرباز ولایت فقیه اند. باید نیروهای مسلح را سرباز ولایت فقیه قرار بدهیم. آبروی خود را نباید خرج فلان نماینده برای رأی گیری کنیم. نیروهای مسلح باید از دسته بندهای سیاسی جدا باشند. حساسیت‌ها در حوزه علمیه زیاد است. تندروی و عملیات تندروانه به زیان حوزه و تیپ است. اسلام و تشیع به انقلاب گره خورده است، ولی معتقدم تند روی و کندروی به زیان حوزه است.

وی اظهار داشت: اصول انقلاب و دفاع از ولایت فقیه، جای میانه روی ندارد. باید محکم ایستاد. روح تیپ باید این باشد. افتخار می‌کنیم، آخوند این انقلابیم. ضد انقلاب باتعبیر آخوند حکومتی می‌خواهد طلاب را از انقلاب باز دارد. افتخار ما این است آخوند این حکومت و انقلاب هستیم.

آیت الله خاتمی گفت: در کربلا نائب امام حسین (ع) که مسلم بن عقیل، بود، را تنها گذاشته‌اند. امروز معتقدیم رهبر انقلاب نائب عام امام معصوم (ع) است.

وی ادامه داد: ملاقات نخست وزیر ژاپن با رهبر انقلاب را همه دیدند. پیام و پاسخ رهبر معظم انقلاب اوج عزت شیعه بود. این افتخار ما است و افتخار می‌کنیم سرباز این آقا باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: احمد خاتمی نظامیان نماینده مجلس سیاست داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با آتش بازی نکنید؛ هشدار مقام انصارالله به متجاوزان | بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه فکر می‌کنید...

به گزارش همشهری آنلاین، الحوثی در صفحه شخصی خود در شبکه احتماعی ایکس نوشت: با آتش بازی نکنید؛ بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید، ذخایر استراتژیک سلاح‌های بازدارنده را در اختیار داریم؛ بسیار بیشتر از میزانی که فکر می‌کنید؛ چه به لحاظ تعداد، تنوع و کیفیت.

سخنان الحوثی ساعاتی پس از انتشار لحظه حمله پهپادی نیروهای مسلح یمن به کشتی سیکلادیس (CYCLADES) صورت می گیرد.

به گزارش ایرنا، این کشتی که عازم بنادر فلسطینی اشغالی بود، با چندین فروند پهپاد در دریای سرخ و بامداد دیروز سه شنبه هدف حمله قرار گرفت.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه شنبه با تأیید حمله به کشتی عازم سرزمین های اشغالی و با بیان اینکه این عملیات موفقیت آمیز بود، افزود: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه کشتی سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

کد خبر 848585 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه یمن

دیگر خبرها

  • کودکان را از آغوش محروم نکنید/ رابطه بغل کردن با سلامت جسم و روان
  • با آتش بازی نکنید؛ هشدار مقام انصارالله به متجاوزان | بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه فکر می‌کنید...
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • ورود نماینده هلدینگ خلیج فارس به باشگاه استقلال
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد؛ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد/ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال