Web Analytics Made Easy - Statcounter

گومز می‌تواند فوتبالش را در لالیگا یا لیگ برتر ادامه دهد.

طرفداری - مکسی گومز، مهاجم سلتاویگو باید از میان والنسیا و وست هم یک تیم را به عنوان تیم بعدی‌اش انتخاب کند.

به گزارش اسکای اسپورتس، هر دو باشگاه نامبرده اخیرا پیشنهادی 29 میلیون پوندی - بالغ بر 32 میلیون یورو - برای جذب گومز به سلتاویگو ارائه کرده‌اند که از سوی بالایدوسی‌ها پذیرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چکش‌ها که اخیرا پابلو فورنالس را از ویارئال خریدند، در دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر به دنبال خرید گومز بودند. در ژانویه 2019 آنها فاصله‌ای با خرید او نداشتند اما مخالفت سلتا که برای بقا می‌جنگید، مانع از انجام انتقال شد.

حالا سلتاویگو که در لالیگا ماندنی شده، خودش را در موضع فروش قرار داده و از جدایی گومز استقبال می‌کند. در شرایطی که پیشنهاد هر دو باشگاه یکسان است و مورد پذیرش قرار گرفته، توپ در زمین مکسی گومز است که باید میان این دو تیم یکی را به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کند.

گفتنی است وست هم اخیرا پیشنهادی 13 میلیون پوندی برای جذب خوان جردن، هافبک دفاعی ایبار ارائه کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جذابی که از سلنا گومز در خیابان‌های نیویورک لو رفت + تصاویر

جالب است بدانید فصل سوم «فقط قتل‌های داخل ساختمان» در میان تمامی سریال‌های اوریجینال شبکه هولو که در سال ۲۰۲۳ پخش شدند، بیشترین بیننده را داشت. این فصل که بازیگران جدیدی نظیر پل راد؛ بازیگر نقش انت من (مرد مورچه‌ای) در دنیای سینمایی مارول و مریل استریپ را به جمع بازیگرانش اضافه کرده بود، توانست به موفقیت‌های دو فصل پیشین ادامه بدهد و رضایت مخاطبان و تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد.

منبع: پارسینما

tags # هالیوود ، بازیگر سینما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • تصاویر جذابی که از سلنا گومز در خیابان‌های نیویورک لو رفت + تصاویر
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا