Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@08:30:51 GMT

خطیبی سرمربی ماشین‌سازی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۷۹۵۵

خطیبی سرمربی ماشین‌سازی شد

خبرگزاری میزان- سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز معرفی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز، بعد از ظهر امروز (شنبه ۲۵ خرداد) اعضای هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی به ریاست حمید حسین‌زاده، طی جلسه‌ای پس از انجام بررسی‌های لازم و توافق با گزینه مدنظر، رسول‌ خطیبی را به‌عنوان سرمربی سبزپوشان فوتبال تبریز در فصل آتی انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این رضا مهاجری سرمربی ماشین‌سازی بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان ماشین سازی ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز طرح پاکسازی گسترده و خودجوش به مناسبت هفته سلامت و زمین پاک با هدف حمایت از پویش "امروز من، بدون کیسه پلاستیکی" اجرا شد.

رحمت الله کریم زاده اظهار کرد: پاکسازی اتوبان شهید کسایی اقدام مشترک بین مرکز بهداشت استان، حفاظت محیط زیست، شهرداری، هیأت‌های ورزش همگانی و گروه‌های دوستدار محیط زیست به انجام رسید.

وی هدف از این حرکت مشترک را تاکید بر لزوم توجه به زمین و آلودگی‌های ناشی از رهاسازی پسماند و زباله‌های پلاستیکی در محیط و فضاهای عمومی عنوان کرد که می‌تواند باعث به خطر انداختن سلامت جامعه و صدمات جبران ناپذیر به محیط زیست شود.

کریم زاده افزود: برگزاری این برنامه گسترده پاکسازی در حاشیه اتوبان شهید کسایی و محور اصلی مواصلاتی کلانشهر تبریز، تنها به منظور جمع آوری زباله نیست، بلکه حساس سازی و آموزش چهره به چهره با اولویت فرهنگ سازی برای جلوگیری از تولید زباله و پخش آن در طبیعت، رودخانه‌ها و محیط‌های شهری است.

کد خبر 6087462

دیگر خبرها

  • (ویدیو) اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • (ویدئو) اشکان خطیبی در اروپا: دیگر توانایی کار کردن ندارم
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد