Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، افشین داوری عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران ارومیه اظهارداشت: زیرساخت والیبال در این شهر ظرفیت چهار هزار و ۷۰۰ صندلی را دارد در حالی بیش از ۵۰۰ هزار نفر برای خریدن بلیت به سایت مراجعه کرده اند و طبیعی است که با ترافیک روبرو شوند.

وی با اشاره به برگزاری کیفی لیگ ملت های والیبال در شهر ارومیه، افزود: نمایندگان فدراسیون جهانی با حضور در سالن غدیر ارومیه، جمع آوری تمامی مستندات شامل فیلم، عکس، گزارش ها و مصاحبه های انجام شده را برای مستندسازی و انتشار بین المللی درخواست کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: شهر ارومیه از دیرباز مهد والیبال ایران بوده است و این بار نیز شاهد یک میزبانی خوب و کم نقص در این شهر والیبال خیز هستیم.

داوری اضافه کرد: بسیار خرسندیم با تدابیر خوب مسئولان شهری در ۸ نقطه شهر اعم از پارک‌ها و سینماها به پخش مستقیم این مسابقات از طریق تلویزیون های شهری برای عموم مردم و کسانی که موفق به خرید بلیت نشده اند، اقدام می شود تا شادی و نشاط اجتماعی به نحو احسن در سطح شهر حاکم شود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت و آرامش در بین تماشاگران، حضور پرشور و شعور بانوان، همکاری و مشارکت همه جانبه عوامل انتظامی و اجرایی و تمامی دست اندرکاران و اصحاب رسانه موجب شده است تا شاهد برگزار هرچه بهتر این رقابت ها در شهر عشاق والیبال باشیم.

سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه یکی از بزرگترین سالن‌های کشور به شمار می‌رود و دیدارهای هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در این سالن برگزار می شود؛ این رقابت‌ها طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه آینده ‏۲۴ تا ۲۶ خرداد ماه جاری ‏ با حضور تیم‌های ملی ایران، کانادا، لهستان و روسیه برگزار می‌شود.

سعید معروف، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت پور چهار ارومیه‌ای فهرست ۱۴ نفری تیم ملی ایران برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال هستند.

کد خبر 4641500

منبع: مهر

کلیدواژه: افشین داوری ریاست فدراسیون والیبال ایران بلیط الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد

با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شدند.

مسئولان فدراسیون والیبال در این سفر یک روزه از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند. سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با مهران فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com