Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:34:53 GMT

وزارت راه به مسافربری شدن فرودگاه پیام نگاه مثبتی دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۸۵۰۲

وزارت راه به مسافربری شدن فرودگاه پیام نگاه مثبتی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حمد جواد آذری جهرمی بعدازظهر شنبه در حاشیه بازدید از فرودگاه بین المللی پیام در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای فشارهایی که دشمن در عرصه اقتصاد فضای مجازی که ممکن است به ما وارد کند، شده است، اظهار کرد: بودجه‌های خوبی با تلاش مدیران استانی برای توسعه راه‌های البرز تخصیص‌یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه چهار پروژه کلیدی در حوزه اقتصادی در دستور کار قرارگرفته است، افزود: پروژه فرودگاه بین المللی پیام بزرگ‌ترین پروژه اقتصاد مقاومتی استان البرز است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه البرز در حوزه کشاورزی رشد چشم‌گیری داشته است، ادامه داد: برخی از محصولات کشاورزی برای استان ماندگار نیستند اما پروژه‌های همچون فرودگاه بین المللی پیام ماندگاری دارند.

آذری جهرمی با تأکید بر اینکه در حوزه گردشگری نیازمند تقویت اقدامات هستیم، گفت: باید جذب سرمایه‌گذار در دستور کار حوزه گردشگری قرار گیرد.

وی بابیان این مطلب که طی پنج ماه کار جهادی زیرساخت‌های فرودگاه پیام آماده شد، عنوان کرد: باند فرود این فرودگاه در هفت کیلومتری فرودگاه فتح قرارگرفته که ضریب اشتباه خلبانان را افزایش می‌دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه این معضل و مسئله بزرگ و پیچیده‌ای نیست، اظهار کرد: باید با بررسی مشکلات و رعایت نکات ایمنی و نصب هشدار از این مشکلات بکاهیم و شرایط را برای مسافربری شدن فرودگاه فراهم‌سازیم.

آذری جهرمی بابیان اینکه فرودگاه پیام از مهرآباد بزرگ‌تر است، گفت: پیام جزو بهترین فرودگاه‌های کشور به شمار می‌آید.

وی با اشاره به این مطلب که ۶۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌های این مجموعه هزینه شده است، ادامه داد: امیدواریم ارائه خدمات به مردم تقویت شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه پروازهایی در فرودگاه پیام انجام شد اما پس از سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ در فرودگاه فتح پرواز مسافربری کیش در فرودگاه پیام کنسل شد، افزود: وزیر راه نگاه مثبتی به پروژه مسافربری شدن فرودگاه پیام دارد.

آذری جهرمی با اعلام این خبر که اقدامات لازم در حال انجام است، افزود: بار دیگر فرودگاه پیام باید به عرصه عملیاتی برسد.

وی بابیان این مطلب که اگر قیمت سوخت منطقی باشد ظرفیت باری تقویت خواهد شد، عنوان کرد: منطقه ویژه پیام و شرکت‌های مربوطه‌اش عملکرد موفقی داشته‌اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان عنوان کرد: منطقه فرودگاه پیام درگذشته بیابان بود اما امروز آباد شده است.

کد خبر 4641510

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی فرودگاه پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد