Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:01:08 GMT

روحانی: روابط تهران -دوشنبه بیش از پیش تقویت خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۸۵۷۰

روحانی: روابط تهران -دوشنبه بیش از پیش تقویت خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر شنبه و در دیدار با امامعلی رحمان رئیس جمهوری تاجیکستان که در حاشیه پنجمین نشست سران کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا (سیکا) برگزار شد، با اشاره به اشتراکات فراوان فرهنگی و تاریخی دو ملت گفت: اطمینان دارم که در پرتو اراده دو دولت، مناسبات فی‌مابین در جهت تأمین منافع تهران – دوشنبه و تحکیم امنیت و ثبات منطقه‌ای بیش از پیش تقویت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری ضمن قدردانی از میزبانی و برگزاری شایسته اجلاس سران سیکا توسط دولت تاجیکستان؛ آمادگی شرکت های ایرانی را برای حضور و ارائه گسترده تر خدمات فنی – مهندسی و انتقال تجربیات در اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه ای تاجیکستان اعلام کرد.

توسعه روزافزون روابط با ایران اراده دولت تاجیکستان است

رئیس جمهوری تاجیکستان هم در این دیدار با تاکید بر اینکه کشورش مصمم است روابط خود را در همه زمینه ها با جمهوری اسلامی ایران تقویت کند، از ادامه حضور شرکت های ایرانی و فعالیت مشترک بخش های خصوصی ایران و تاجیکستان استقبال کرد.

امامعلی رحمان با قدردانی از رئیس جمهوری به خاطر پذیرش دعوت و حضور فعالانه هیات ایرانی در اجلاس سیکا در تاجیکستان، گفت: توسعه روزافزون روابط با ایران اراده دولت تاجیکستان است.
رییسان جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان تاکید کردند که تمام تلاش خود را برای گسترش روزافزون روابط دو کشور در همه عرصه ها که خواست مشترک دو ملت است، به کار خواهند گرفت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است

رئیس جمهور گفت: اقدام وزارت صمت برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی گام موثری در جهت آشنایی با توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی در در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آقریقا اظهار داشت: این نشست نماد و نمودی است از اراده کشورهای آفریقایی و جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط اقتصادی. اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است.

رئیسی تصریح کرد: ما برخی از فعالان را می بینیم آشنایی کامل با ظرفیت‌های آفریقا ندارند و یا آشنایی کامل با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران ندارند که اقدام وزارت صمت برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی گام خوبی است در جهت آشنایی با توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • انعقاد تفاهمنامه جاده ای و تقویت مناسبات حمل و نقلی با تاجیکستان
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • بهار روابط تجاری ایران - تاجیکستان/سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط