Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای مسافربری شدن فرودگاه بین المللی پیام در حال انجام است، گفت: وزیر راه به این مهم نگاه مثبتی دارد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمد جواد آذری جهرمی بعدازظهر شنبه در حاشیه بازدید از فرودگاه بین المللی پیام در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای فشار‌هایی که دشمن در عرصه اقتصاد فضای مجازی که ممکن است به ما وارد کند، شده است، اظهار کرد: بودجه‌های خوبی با تلاش مدیران استانی برای توسعه راه‌های البرز تخصیص‌یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بابیان اینکه چهار پروژه کلیدی در حوزه اقتصادی در دستور کار قرارگرفته است، افزود: پروژه فرودگاه بین المللی پیام بزرگ‌ترین پروژه اقتصاد مقاومتی استان البرز است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه البرز در حوزه کشاورزی رشد چشم‌گیری داشته است، ادامه داد: برخی از محصولات کشاورزی برای استان ماندگار نیستند، اما پروژه‌های همچون فرودگاه بین المللی پیام ماندگاری دارند.

آذری جهرمی با تأکید بر اینکه در حوزه گردشگری نیازمند تقویت اقدامات هستیم، گفت: باید جذب سرمایه‌گذار در دستور کار حوزه گردشگری قرار گیرد.

وی بابیان این مطلب که طی پنج ماه کار جهادی زیرساخت‌های فرودگاه پیام آماده شد، عنوان کرد: باند فرود این فرودگاه در هفت کیلومتری فرودگاه فتح قرارگرفته که ضریب اشتباه خلبانان را افزایش می‌دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه این معضل و مسئله بزرگ و پیچیده‌ای نیست، اظهار کرد: باید با بررسی مشکلات و رعایت نکات ایمنی و نصب هشدار از این مشکلات بکاهیم و شرایط را برای مسافربری شدن فرودگاه فراهم‌سازیم.

آذری جهرمی بابیان اینکه فرودگاه پیام از مهرآباد بزرگ‌تر است، گفت: پیام جزو بهترین فرودگاه‌های کشور به شمار می‌آید.

وی با اشاره به این مطلب که ۶۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌های این مجموعه هزینه شده است، ادامه داد: امیدواریم ارائه خدمات به مردم تقویت شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه پرواز‌هایی در فرودگاه پیام انجام شد، اما پس از سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ در فرودگاه فتح پرواز مسافربری کیش در فرودگاه پیام کنسل شد، افزود: وزیر راه نگاه مثبتی به پروژه مسافربری شدن فرودگاه پیام دارد.

آذری جهرمی با اعلام این خبر که اقدامات لازم در حال انجام است، افزود: بار دیگر فرودگاه پیام باید به عرصه عملیاتی برسد.

وی بابیان این مطلب که اگر قیمت سوخت منطقی باشد ظرفیت باری تقویت خواهد شد، عنوان کرد: منطقه ویژه پیام و شرکت‌های مربوطه‌اش عملکرد موفقی داشته‌اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان عنوان کرد: منطقه فرودگاه پیام درگذشته بیابان بود، اما امروز آباد شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اذری جهرمی وزیرارتباطات وزارت راه فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالس مثبت برای حل مشکل یحیی گل‌محمدی

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته یحیی گل‌محمدی همراه یکی از مسئولان باشگاه تراکتور برای پیگیری حل برخی از  امور اداری خود اقداماتی را انجام داد.

در عین حال مدیرعامل و معاون اجرایی باشگاه تراکتور نیز وظایف خود را در این زمینه انجام دادند و اقدامات مثبتی هم برای حل مشکل سرمربی سابق پرسپولیس برداشته شد.

اگرچه هنوز یحیی اجازه امضای قرارداد را به دست نیاورده اما پالس‌های مثبتی در این زمینه وجود دارد و باشگاه تراکتور نسبت به حل سریعتر این مسائل امیدوار شده است.

تراکتور همچنین به نوعی اطمینان یافته که مشکل گل‌محمدی حل خواهد شد و به همین دلیل مسئولیت فنی را به دستیاران مورد اعتماد او سپرده است.

البته زمان طی مراحل اداری هنوز مشخص نیست و باتوجه به انجام امور از سوی یحیی گل‌محمدی و باشگاه تراکتور، حالا همه چیز به تصمیم نهایی در این خصوص واگذار شده که منوط به تشکیل یک جلسه است.

دیگر خبرها

  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • پالس مثبت برای حل مشکل یحیی گل‌محمدی
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه