Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-30@19:05:54 GMT

بازارچه زیتون در زنجان ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۸۸۵۳

رئیس شورای ملی زیتون ایران گفت: بازارچه زیتون در زنجان با رویکرد برندسازی ایجاد می‌شود.به گزارش بلاغ،مهدی عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  در زنجان اظهار کرد: زیتون استان زنجان چندین سال است، منتظر مساعدت بخش دولتی بوده تا صاحب بازارچه شود.

رئیس شورای ملی زیتون ایران با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر با پیگیر‌ی‌های نیک سرشت معاون استاندار زنجان از شرکت شهرک‌های صنعتی موضوع پیش‌بینی بازارچه برای این محصول در دستور کار قرار گرفت، افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی نیز محلی را به عنوان گزینه پیشنهاد داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امید می‌رود در زمینه قیمت پیشنهادی این بازارچه تعدیلی اتفاق افتد، بیان کرد: با راه‌اندازی بازارچه زیتون برندسازی نه به صورت کلیشه‌ای که به صورت واقعی اتفاق می‌افتد.

عباسی با اشاره به اینکه باید هزینه محل بازارچه برای فعالان حوزه زیتون به قیمت تمام شده باشد، عنوان کرد: حدود 2 هکتار زمین برای احداث بازارچه پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای ملی زیتون ایران خاطر نشان کرد: با استقرار واحدهای زیتون شورای ملی زیتون نیز با استقرار نماینده خود در مجموعه می‌تواند در بحث نظارت بر کیفیت زیتون ورود پیدا کند.

وی راه‌اندازی بازارچه زیتون را مستلزم همکاری بخش دولتی و ساماندهی موضوع حاکمیت این بازارچه خواند و افزود: در صورت همکاری، بازارچه مذکور دو سال آینده در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

عباسی با اشاره به توانمندی‌های بخش خصوصی به ویژه در بخش زیتون تصریح کرد: راه‌اندازی این بازارچه می‌تواند در معرفی این بخش موثر باشد.

رئیس شورای ملی زیتون ایران با اشاره به اینکه زیتون می‌تواند توجیه اقتصادی مناسبی در کشور داشته باشد، بیان کرد: با بهره‌برداری بازارچه زیتون نقش زنجان در این صنعت بیش از پیش معرفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی بازارچه زیتون زمینه ترویج سلامت و محوری بودن نقش استفاده از زیتون را به مردم یادآوری می‌کند، خاطر نشان کرد: افزایش اشتغالزایی در حوزه زیتون، دسترسی آسان و راحت مردم برای تهیه زیتون با کیفیت و معرفی این محصول استراتژیک زنجان به سایر استان‌ها از جمله موضوعاتی است که در احداث و راه‌اندازی بازارچه زیتون استان زنجان دنبال می‌شود.

عباسی با اشاره به اینکه برای برندسازی باید در بحث بازارچه امتیازهایی به فعالان بخش زیتون داده شود، افزود: باید با هزینه کمتری این بازارچه در اختیار فعالان این بخش قرار گیرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبوس گردشگری گرگان راه اندازی می شود

دریافت 23 MB کد خبر 6093529

دیگر خبرها

  • آموزش آشپزی / روشی خاص برای تهیه و طبخ ماهی کبابی
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • اتوبوس گردشگری گرگان راه اندازی می شود
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو + فیلم
  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند