Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:22:27 GMT

پنج طرح کشاورزی در نهبندان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۸۹۳۹

پنج طرح کشاورزی در نهبندان افتتاح شد

مدیر جهاد کشاورزی نهبندان روز شنبه در آئین افتتاح این طرح‌ها گفت: طرح پرورش گاو شیری به ظرفیت ۵۰ رأس و میزان تولید سالانه ۱۶۱ تن شیر و با میزان سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۱۲ نفر به بهره برداری رسید.

محمد مالکی افزود: همچنین چهار طرح نوین آبیاری به طول ۱۹۴ هکتار و با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی در شهرستان است که ۵۴ خانوار از مزایای آن برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز فاز نخست طرح انتقال آب شرب دام از روستای چاهداشی به چاهرویی به طول هشت کیلومتر و با اعتبار پنج میلیارد ریال آغاز شد، اضافه کرد: در مجموع این طرح به طول ۵۴ کیلومتر است که برای اجرای کامل آن به ۲۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

مالکی ادامه داد: اجرای این طرح از مصوبات سفر استاندار به نهبندان است که با اجرای کامل آن مشکل آبی بیش از ۶۰ هزار رأس دام شهرستان رفع خواهد شد.

وی اظهار داشت: در هفته جهاد کشاورزی امسال ۱۸ طرح کشاورزی، دامپروری، منابع طبیعی و دامپزشکی با اعتبار ۴۷ میلیارد ریال در شهرستان به بهره برداری می‌رسد که سه هزار و ۸۳۳ خانوار از مزایای این طرح‌ها برخودار و برای ۲۲ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.

۷۵۵۶* ۶۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح اشتغال کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لالی گفت: یکی از برنامه جهاد کشاورزی این شهرستان اجرای طرح ملی زراعت چوب می‌باشد.

مهدی هزاریان افزود: تاکنون  بیش از  ۵۰ هکتار از اراضی این شهرستان  به زیر کاشت زراعت چوب رفته است.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت بنیاد برکت در حال اجرا می‌باشد و این بنیاد تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان لالی اختصاص داده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لالی بیان کرد:  استفاده و احیای زمین‌های غیرقابل زراعت و شیب دار از مزایای مزرعه چوب می‌باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن