Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال روسیه با شکست دادن کانادا موقتاً به صدر جدول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹، صعود کرد.
به گزارش ایسنا، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (شنبه) ۲۵ خرداد ماه ۱۳۹۸ بازی‌های روز دوم هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در ارومیه با دیدار دو تیم روسیه و کانادا به میزبانی سالن غدیر آغاز شد که این بازی با حساب ۳ – ۱ به سود روسیه پایان یافت تا موقتاً به صدر جدول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که ست نخست این بازی را روسیه با نتیجه ۲۳ – ۲۵ پیروز شده بود، در ست دوم با حساب ۲۵ – ۲۲ نتیجه را به کانادا واگذار کرد تا بازی مساوی شود. در ادامه اما باز هم این تیم روسیه بود که توانست ست‌های سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ – ۲۰ و ۲۵ – ۲۳ با پیروزی پشت سر بگذارد تا در مجموع ۳ – ۱ پیروز این بازی شده با کسب ۷ برد و یک باخت موقتاً صدرنشین لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ شود. تیم ملی کانادا نیز با این نتیجه چهارمین باخت خود در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ را در ارومیه تجربه کرد. نتایج چهار ست این بازی به شرح زیر رقم خورد: ست اول: ۲۳ – ۲۵ روسیه ست دوم: ۲۵ – ۲۲ کانادا ست سوم: ۲۰ – ۲۵ روسیه ست چهارم: ۲۳ – ۲۵ روسیه تیم ملی ایران نیز تا ساعاتی دیگر در دومین بازی خود از هفته سوم یگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در سالن غدیر ارومیه به مصاف تیم ملی لهستان خواهد رفت. ا‌یران در بازی نخست این هفته کانادا را ۳ بر صفر شکست داد، اما لهستان با نتیجه سه بر یک نتیجه را به روسیه واگذار کرد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تیم ملی ایران جدول روسیه کانادا والیبال قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!

به گزارش "ورزش سه"، یوآندی لئال هیدالگو دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال برزیل که اصالتی کوبایی دارد، پس از دو فصل حضور در گاز پیاچنزا ایتالیا، از این تیم جدا و راهی تیم لوکوموتیو نئوسیبرسک شد.

خود این بازیکن و همچنین پلامن کنستانتینوف سرمربی لوکوموتیو نئوسیبرسک این انتقال را تایید کردند تا لئال حضور در لیگ روسیه را نیز تجربه کند. 

لوکوموتیو نئوسیبرسک که این فصل در عین ناباوری نتوانست به جمع چهار تیم سوپر لیگ روسیه صعود کند، امیدوار است با این بازیکن برزیلی و خریدهای دیگرش همچون مارکو ایوویچ و ایگور کوبزار دوباره به جمع چهار تیم این لیگ بازگردد. 

زنیت کازان در حال حاضر قدرتمند ترین باشگاه روسیه است که این فصل نیز توانست قهرمان سوپر لیگ والیبال روسیه شود.

دیگر خبرها

  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)