Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@01:46:45 GMT

عرضه نخستین لپ‌تاپ چوبی جهان توسط اچ‌پی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۹۰۱۸

عرضه نخستین لپ‌تاپ چوبی جهان توسط اچ‌پی

ایتنا- کمپانی اچ‌پی سری جدید لپ‌تاپ‌های خود را با تمرکز بر زیبایی ظاهری با طراحی چوبی و چرمی به بازار عرضه خواهد کرد. کمپانی اچ‌پی سری جدید لپ‌تاپ‌های خود را با تمرکز بر زیبایی ظاهری با طراحی چوبی و چرمی به بازار عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، کمپانی اچ‌پی به‌تازگی و در طی کنفرانس کامپیوتکس 2019 از سری جدید لپ‌تاپ‌های چوبی را برای مدل Envy رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سری از لپ‌تاپ‌ها که تاچ پد و نوار پایینی آن‌ها از روکش چوبی ساخته‌شده است زیبایی خاصی را به بدنه فلزی آنها القا کرده است. اچ‌پی قرار است تا این لپ‌تاپ‌ها را در پاییز به بازار عرضه کند اما از قیمت دقیق آن‌ها هنوز خبری به دست نیامده است.
 
علاوه بر این کمپانی اچ‌پی پس از عرضه نسخه نهایی سری Spectre Folio در پایان سال 2018، از طراحی چرمی برای رقبای مایکروسافت سرفیس یعنی لپ‌تاپ Elite x2 G4 جدایی‌پذیر استفاده خواهد کرد.
این لپ‌تاپ همچنین از فناوری حریم خصوصی صفحه‌نمایش این کمپانی به نام Sure View بهره برده است و قرار است تا در ماه اوت با قیمت پایه 1500 دلار به بازار عرضه شود.
     
البته خلاقیت‌های اچ‌پی در عرضه لپ‌تاپ‌ها به زیبایی ظاهری محدود نخواهد شد و دستگاه‌های دیگر این کمپانی خوش‌نام با زیبایی کمتر و عملکرد بهتر به بازار عرضه خواهند شد.
اچ‌پی لپ‌تاپ‌های زدبوک 15 و 17 خود را با صفحه‌نمایش 4K جدیدی به نام Dreamcolor با وسعت DCI-P3 و پردازنده گرافیکی Quadro RTX 5000 انویدیا مزین کرده است. البته این پردازنده برای قرارگیری در سیستم‌های ظریف‌تر طراحی شده است اما می‌تواند به بهبود عملکرد باتری دستگاه‌های بزرگ‌تری مثل زدبوک ها نیز کمک کند.
 
وجود قابلیت‌های واقعیت مجازی روی این سری از زدبوک های تجاری اچ‌پی درواقع نشان از علاقه این بازار به این فناوری دارد.
اچ‌پی البته استراتژی قبلی واقعیت مجازی خود را دوباره زنده کرده است و به‌جای تکیه‌بر دسکتاپ Omen X سعی داشته است تا خط تولید تجاری را با خط تولید مصرف‌کننده ترکیب کرده و با باطل کردن برند گیمینگ Omen X با طراحی سطح پایین‌تر به‌سوی برند VR Backpack حرکت کند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مایکروسافت اچ پی لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سیاه تایر از بین می رود!

تین نیوز

عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران گفت: تایر در بعضی از رینگ ها خریداری و برای افزایش قیمت در انبارک ها احتکار می شد که اکنون با تعادل در عرضه و تقاضا ظرف یک ماه آینده این بازار سیاه از بین خواهد رفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جمال میرزایی اظهار داشت: کمبودی در عرضه تایرهایی با رینگ های ۱۳ و ۱۴ در بازار نداریم و با افزایش عرضه اکنون این تایرها به میزان کافی در بازار موجود است.

میرزایی افزود: مشاهده های میدانی نشان می دهد که تقاضا نسبت به رینگ های ۱۳ و ۱۴ کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: با از بین رفتن بازار سیاه در ماه آینده قیمت تایر در بازار کاهشی خواهد شد.

میرزایی با اشاره به افزایش به صورت میانگین ۱۶ درصدی تایرهای سواری گفت: با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی ناشی از افزایش نرخ جهانی مواد اولیه، نرخ مواد اولیه داخل ، انرژی و سایر عوامل و نهاده های تولیدی و براساس اخذ مجوزهای قانونی و تصمیمات اتخاذ شده در انجمن صنفی صنعت تایر مقرر شد تا از پنجم اردیبهشت افزایش قیمت اعمال شود.

مدیر عامل گروه صنعتی بارز عنوان کرد: نرخ جهانی مواد شیمیایی از ۱.۲ به ۱.۷ دلار رسید که این امر باعث زیان ده شدن تولید شده است.

وی بیان داشت: تولیدکنندگان تایر در سال گذشته افزایش قیمتی نداشتند و این افزایش قیمت در امسال می تواند تولیدکنندگان را از زیان خارج و منجر به رونق تولید کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت» رونمایی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی