Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقمندان به اخبار فناوری و دستگاه‌های مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌ دریچه فناوری نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

مورد اعتمادترین شرکت‌های جهان در سال ۲۰۱۹ کدامند؟

نشریه فوربس با کمک موسسه اعتبارسنجی Reputation Institute فهرست جامعی از ۱۰۰ برند مورد اعتماد در سال ۲۰۱۹ منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوگل با تحریم هوآوی موافق نیست/ آیا امنیت اندروید در خطر است؟

شرکت گوگل تحریم هوآوی را برای آینده امنیت اندروید مضر می‌داند و به همین جهت در حال رایزنی با کاخ سفید برای لغو تحریم‌ها است.

مرسدس AMG GT R با تیونر G-Power، جذاب‌تر و قدرتمندتر از گذشته می‌شود

تیونر G-Power با افزایش قدرت مرسدس AMG GT R در چهار سطح، این مدل را بیش از پیش به خودروهای عضلانی شبیه کرده است.

رتبه بندی نظرات، اقدام جدید فیسبوک برای ارتقاء سطح معنایی پست‌ها

فیسبوک برای افزایش بار معنایی پیام‌های کاربران در ارتباط با پست‌ها، سیستم رتبه‌بندی نظرات را راه‌اندازی می‌کند.

درخواست غرامت یک میلیارد دلاری هوآوی از شرکت Verizon

شرکت هوآوی برای مقابله با سیاست‌های تجاری آمریکا در رابطه با فناوری 5G درخواست مبلغ بسیار زیادی به عنوان غرامت کرده است.

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۵ خرداد) +جدول

قیمت انواع تلفن همراه موجود در بازار، مورخ ۲۵ خرداد را مشاهده می‌کنید.

تریلرهای منتشر شده از شرکت EA در مراسم E3

در بسته تدارک دیده شده، تمامی تریلرهای منتشر شده از سوی شرکت EA قرار برای شما آماده شده است.

اولین اطلاعات از مدل جدید کادیلاک منتشر شد

کادیلاک اعلام کرده که مدلی جذاب‌تر و قدرتمند از CT4 و CT5-V را معرفی خواهد کرد، حال اولین تصاویر و اطلاعات از این مدل منتشر شده است.

قابلیت صفحه سبز به نرم‌افزار iMovie اضافه شد

نرم‌افزار iMovie که قدرتمندترین نرم‌افزار ویرایش فیلم در آی‌اواس است در بروزرسانی جدید خود از قابلیت صفحه سبز (Green Screen) رونمایی کرده است.

با دستیار هوشمند گوگل تمام تمرکز خود را روی جاده نگه دارید!

گوگل با افزایش قابلیت‌های دستیار صوتی خود به کاربران امکان می‌دهد در حین استفاده از اپلیکیشن Waze تمرکز خود را به طور کامل به جاده معطوف کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها بهترین ها اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، بابک سوری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع فعالان ict کردستان که با حضور معاون وزیر ارتباطات در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۶۰ شرکت استان از خانواده ارتباطات و فناوری اطلاعات است و شرکت‌هایی که در این زمینه کار می‌کنند باید بتوانند ماحصل دستاوردهای خود را به صنعت، عملیات و ورود محصولات فیزیکی در استان تزریق کنند.

وی بیان کرد: تولید نرم افزار در استان خوب است اما باید کارهای شرکت‌های فناوری اطلاعات در حوزه صنعت کاربرد خود را نشان دهد و به افزایش محصول و تولید خدمات منجر شود.

سوری خاطرنشان کرد: روزانه پیگیر بهبود فیزیکی زیرساخت‌های فیزیکی که بیشتر تأمین مکان است هستیم و تلاش خود را در این راستا بکار می بریم.

وی کمبود تسهیلات، حمایت مالی و سایر مشکلات مطرح شده توسط شرکت‌های فناوری اطلاعات در این جلسه را درست دانست و بیان کرد: باید شرکت‌ها نوآوری و خلاقیت به خرج دهند تا کارهای خلاقانه داشته باشند.

رئیس پارک علم و فناوری کردستان عنوان کرد: ماهیت نوآوری در کار شرکت‌های فناوری باید دنبال شود و فکرهای متفاوت ارائه شود تا شاهد پیشرفت این شرکت‌ها در استان باشیم.

سوری اضافه کرد: افزایش امکانات و کاهش مشکلات هدف ماست و پیگیر این موارد در استان هستیم.

کد خبر 6087574

دیگر خبرها

  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • فناوری در خدمت جنایت
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟