Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل به عنوان رییس ستاد برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان منصوب شد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در حکمی اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل را به عنوان رئیس ستاد برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت‌‌های جهان انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ ملت‌های والیبال ـ ارومیه‌| گلن هوگ: اشتباهات بازیکنانم روسیه را برنده بازی کرد‌لیگ ملت‌های والیبال ـ ارومیه | تمرین پیش از بازی تیم‌های والیبال ایران و لهستان + فیلملیگ ملت‌های والیبال ـ ارومیه | کاپیتان تیم ملی روسیه‌: ‌بازی قابل قبولی مقابل کانادا ارائه کردیم

این حکم را در جلسه شورای عالی ورزش استان معاون وزیر ورزش و جوانان به استاندار اردبیل اهدا کرد که در بخشی از آن آمده است: با عنایت به برگزاری مسابقات لیگ ملت های جهان در تاریخ 31 خرداد تا 2 تیرماه سال جاری در شهرستان اردبیل و ضرورت میزبانی شایسته در برگزاری هرچه باشکوه تر و منظم از این رویداد بین المللی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس ستاد برگزاری مسابقات مذکور منصوب می‌شوید.

همچنین وزیر ورزش و جوانان در این حکم ابراز امیدواری کرده است با تدابیر لازم و همکاری نهادها و دستگاه های ذیربط و بکارگیری همه ظرفیت های استان و ایجاد شرایط مطلوب برای حضور پرشور تماشاگران شریف و ورزش دوست آن استان در انجام این مسوولیت موفق و موید باشند.

انتهای پیام/ن

R41374/P/S6,49/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رییس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رییس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه ۱۴ اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

کد خبر 6095559

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود