Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبرمحمدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اظهار کرد: کمیته فنی  بعد از بازی‌های مقدماتی المپیک ارزیابی از   عملکرد تیم ملی امید داشت که همین موضوع منجر به تغییراتی در این تیم شد. به هر حال تیم ملی امید باید هرچه سریعتر تمرینات خود را شروع می‌کرد و خوشبختانه اولین جلسه تمرین  با حضور فرهاد مجیدی و کادر فنی جدید برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۲ مرحله این اردو برگزار می‌شود که بازیکنان در ۲ گروه قرار دارند که گروه اول باریکنان مستعدی هستند که شناسایی شدند و در رده‌های سنی مختلف از جمله امید هستند و گروه دوم هم در بازی‌های مقدماتی شرکت داشتند و بعد از آن جمع بندی از ۲ اردو انجام می‌شود تا کار اصلی خود را انجام بدهند.  

از مجیدی  تمام قد حمایت خواهیم کرد 

محمدی درباره اینکه انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید با حاشیه‌هایی مواجه شد و برخی معتقدند که مجیدی کارنامه درخشانی در مربیگری ندارد، گفت: درباره این مسئله کمیته فنی به نتیجه رسید که مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب شود و او سرمایه بزرگی در فوتبال ماست و تجربه‌های مختلفی در لیگ‌های مختلف دارد و با مربیان صاحب نام کار کرده است و انگیزه و انرژی دارد و معتقدم او در کنار حمید استیلی به لحاظ فنی و مدیریتی  زوج خوبی را تشکیل می‌دهند و کمیته جوانان، کمیته فنی و سازمان تیم‌های ملی تمام قد از مجیدی و کادر فنی جدید حمایت می‌کنند و امیدوارم با استفاده از ظرفیت‌های که در تیم ملی داریم و لژیونر‌هایی که هستند و شناختی که استیلی مدیریت تیم از بازیکنان دارد در نهایت این تیم  بتواند به اهداف مدنظر خود دست یابد.  

این دوره آخر فوتبال در المپیک هست 

او درباره برنامه‌های تیم ملی امید  بیان کرد: چند فیفا دی سرراه برنامه ریزی تیم ملی امید هست که قرار است با حریفان مختلف بازی دوستانه داشته باشیم و کادر فنی به موقع اعلام می‌کند.   بازی نهایی تیم ملی امید در تایلند در دی ماه هست که با توجه به سید بندی که قرار داریم و در گروه ۴ قرار گرفتیم و با توجه به نتایج دوره قبل کار سختی پیش رو داریم. به هر حال  تا آن موقع با برنامه ریزی صورت گرفته تیم با آمادگی کامل به مسابقات نهایی اعزام می‌شود و همه هم می‌دانند این دوره آخر فوتبال در المپیک هست و امیدوار هستم که تیم ملی امید بعد از چندین سال به المپیک صعود کند.  

امیدوارم تیم ملی امید بدون حاشیه به المپیک راه یابد

رئیس کمیته جوانان درباره اینکه  مجیدی با چه کارنامه‌ای سرمربی تیم ملی شده است و به خاطر ۳، ۴ نتیجه خوب با استقلال سرمربی شده است و  اهداف مجیدی چیست، گفت: فرصت جواب دادن به این سئوالات نیست و با توجه به انتخابی که صورت گرفته به اعتقاد من در شروع کار وقت حمایت کردن از تیم ملی امید است. با توجه به حساسیتی که این تیم برای فدراسیون فوتبال دارد مذاکرات زیادی با افراد مختلف صورت گرفت تا این مسئولیت  را بپذیرند و یکسری محدویت‌ها وجود دارد که شاید همه از آن مطلع  نباشند و  استیلی به عنوان مدیر تیم مسئولیت مذاکرات داشت و بعد از جمع بندی که داشت و گزارشی که به کمیته فنی داد با مجیدی به توافق رسیدند. به هر حال  این تیم با مربیان مختلف از جمله خارجی و داخلی نتوانست به المپیک صعود کند و امیدوار هستم که مجیدی با توجه به  تجربه‌ای که از دوران بازیکنی خود دارد و سال گذشته هم در کنار شفر حضور داشت و چند بازی هم سرمربی این تیم بود بتواند در تیم ملی امید به موفقیت دست یابد. بازهم تاکید می‌کنم که حضور استیلی در کنار فرهاد مجیدی می‌تواند یک زوج خوب مدیریتی و فنی برای تیم ملی امید درست کند و اینکه بدون حاشیه بتواند به المپیک برود.  

او درباره دستیاران مجیدی بیان کرد: این  موضوع به طور کامل در اختیار سرمربی تیم ملی امید هست و قرار است در این اردو فقط کادر فنی به این صورت جلو برود  تا در اردوی بعدی مجیدی دستیاران خود را معرفی کند. 

درب های تیم ملی امید برای همه باز است 

محمدی درباره اینکه در دوره قبلی یکسری از بازیکنان اخراج شدند و اکنون در تمرینات تیم ملی امید هستند، اظهار کرد:  من در جریان نیستم که چه بازیکنانی قرار بود که دیگر در تیم ملی نباشند، اما درب‌های تیم ملی امید برای همه باز است.   فکر می‌کنم با توجه به اتفاقاتی که برای یک بازیکن در طول دوران حرفه‌ای اش می‌افتد و اشتباهات این چنینی نباید کل فوتبالش را تحت تاثیر قرار بدهد و امیدوارم این اشتباهات باعث درس بازیکنان شود و فقط به دنبال بازی کردن باشند.  

او در پایان درباره اینکه جدایی عقیلی از تیم ملی ارتباطی به حضورش در تیم ملی امید دارد، خاطر نشان کرد:  عقیلی مربی مستعد، بااستعداد و با دیدگاه خوب فنی است و شرایط خوبی هم داشت، اما به لحاظ شخصی نتوانست در تیم ملی جوانان کار کند و هیچ مورد خاص دیگری نبود.  

بیشتر بخوانید:

حضور سید حسن خمینی و فرهاد مجیدی در کمیته ملی المپیک

رویای شیرین فرهاد برای صعود به المپیک/ طلسم می‌شکند؟

مربی خارجی تیم ملی برای تسویه حساب به فدراسیون فوتبال رفت

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال تیم ملی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است

به گزارش "ورزش سه"، مس سونگون روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هوادار قرار خواهد گرفت. یونس باهنر که در حال حاضر به عنوان مدیر تیم فوتبال مس سونگون فعالیت می‌کند، امروز در حاشیه آخرین تمرین این تیم پیش از سفر به تهران گفت: ما جام حذفی را خیلی خوب شروع کردیم و در دو بازی قبل میزبان هم بودیم و خدا را شکر بردهای خوبی به دست آوردیم. بازی سوممان با تیم هوادار در تهران هست و حتما یک بازی خوب از بچه‌ها می‌بینیم. هوادار یک تیم لیگ برتری است که زیرنظر مسعود شجاعی فوتبال خوبی بازی می‌کند یقین دارم که جمعه یک بازی خوب از دو تیم می‌بینیم.

او که سابقه بازی در تراکتور را دارد، درباره نتایج این تیم در فصل جاری عنوان کرد: اوایل فصل شاید به هماهنگی نرسیده بودند اما در ادامه نتایج خوبی گرفتند. به نظرم الان هم که آقای خمس رفتند، تراکتور همان صلابت را دارد و فکر نمی‌کنم از این با بعد هم نتایج بدی بگیرد.

باهنر در خصوص احتمال حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور گفت: آقای گل‌محمدی هم زمان خودش یک بازیکن خوب و باهوش بوده و هم در مربیگری نشان دادند که یکی از مربیان خوب ایرانی هستند. من نمی‌دانم تفکران مالک و مدیرعامل باشگاه چیست اما اگر نظرشان روی مربی ایرانی است، آقای گل‌محمدی یکی از مربیان خوب کشور هستند. ضمن اینکه آقای خطیبی هم می‌توانند گزینه خوبی باشند.

بازیکن سابق تراکتور در پاسخ به اینکه سرمربی خارجی برای این تیم مناسب‌تر است یا سرمربی داخلی گفت: در این برهه فکر می‌کنم مربیان ایرانی بیشتر به درد می‌خورند. تا مربی خارجی بیاید، ۶-۷ بازی هم تمام شده و نمی‌تواند نتایج بهتری بگیرد. سال بعد را نمی‌دانم اما در این برهه زمانی مربی داخلی بهتر است.

باهنر در خصوص شرایط لیگ برتر و مدعیان قهرمانی اظهار داشت: من ۸ سال در تراکتور بازی کردم و چهار فصل در پرسپولیس بودم. تیم اولم تراکتور است اما انکار نمی‌کنم که پرسپولیس را هم دوست دارم. آن زمان که ما بازی می‌کردیم، فقط پرسپولیس و استقلال پخش زنده داشتند و شاید فکر کنند بیشتر در تیم پرسپولیس بودم، در صورتی که ۸ سال با جان و دل برای تراکتور بازی کردم و خیلی از موفقیت‌های این تیم خوشحال می‌شوم. درست است که سخت است اما دوست دارم تراکتور قهرمان شود. با این‌ حال از بین پرسپولیس و استقلال و سپاهان دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود، اما همان‌طور که گفتم تراکتوری هستم.

دیگر خبرها

  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند