Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@08:35:39 GMT

آمار تحویل روزانه ایران خودرو

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۹۸۲۹

آمار تحویل روزانه ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: در حال حاضر به طور میانگین روزانه ۱۵۰۰ دستگاه خودرو تحویل مشتریان می‌شود. این عدد در هفته‌های آینده بیشتر خواهد شد و با ادامه این روند، تعداد خودروهای ناقص فعلی به حداقل خواهد رسید.

به گزارش صدای ایران از خبر آنلاین، به منظور پاسخگویی و تأمین نیاز بازار، گروه صنعتی ایران خودرو تکمیل خودروهای ناقص کف کارخانه را در اولویت قرار داده و قطعات تأمین شده را به این امر اختصاص می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران خودرو اعلام کرده است: با بهبود شرایط تأمین در روزهای اخیر و به دلیل تعهد به جامعه و لزوم پاسخگویی به نیاز مشتریان، تکمیل خودروهای ناقص در اولویت این خودروساز قرار گرفته و بر همین اساس از تعداد تولید ناقص روزانه که به آمار خودروهای کف می‌افزود، کاسته شده است به‌گونه‌ای که هفتم تا ۲۵ خردادماه حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو تکمیل و به بازار عرضه شده و به دنبال آن افزایش عرضه سبب ایجاد تعادل در بازار و کاهش قیمت خودروها شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت خودرو بازار صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی  در همایش روز ملی گندم و نان و تجلیل از فعالان زنجیره تولید نان استان  گفت: در سال گذشته روزانه ۹ میلیون قرص نان از انواع نان لواش، بربری، سنگک توسط چهار هزار و ۷۶۱ واحد نانوایی و توسط نانوایان دراستان پخت و تحویل شهروندان شده است.

امید زینالی اضافه کرد: سال گذشته یک‌میلیون و ۶۱۰میلیون ریال یارانه به صورت ماهانه و به طور میانگین برای هر نفر بابت تامین نان و مبلغ سه میلیون و ۷۷۰ هزار ریال یارانه بطور میانگین برای نانوایان به صورت مستقیم و روانه پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در ۶۳ مرکز شامل مراکز خرید مباشر، سیلو‌های ملکی و بخش خصوصی و کارخانجات آرد با ظرفیت بیش از یک میلیون تن و توسط ۵۲ هزار و ۸۳۳ گندم کار طی بیش از ۱۳۸ هزار محموله و در ۶۰ روز ۶۸۲هزار تن گندم به ارزش ۱۰هزار و ۳۳۶ هزار میلیارد تومان تحویل مراکز خرید شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی گفت: روزانه ۱۱ هزار و ۳۸۳ تن گندم طی ۲هزار و ۳۰۰محموله به مراکز خرید تحویل شده است و از این میزان به طور متوسط روزانه هزار و ۱۰۶تن معادل ۲۷هزار و ۶۵۰ کیسه آرد تولید و به پیمانکار جهت تحویل به نانوایی‌ها استان در ۲۰شهرستان تحویل شده است.

وی افزود: جهت افزایش کیفیت آرد استان ۶۷ هزار تن گندم کیفی نیز جهت اختلاط از بنادر به استان حمل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • (تصاویر) تحویل تجهیزات و خودروهای عملیاتی محیطبانان