Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@13:51:34 GMT

بهترین صبحانه ها برای کاهش تری گلیسرید

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۹۹۹۵

بهترین صبحانه ها برای کاهش تری گلیسرید

سطح بالای تری گلیسیرید خطر ابتلا به آترواسکلروز را بالا برده و مانع گردش خون سالم می شود.

تری گلیسیرید بالا نشانه های واضحی ندارد و در واقع یک وضعیت نامرئی است که سلامت شما را بدون این که متوجه شوید تحت تاثیر قرار می دهد.

برای کاهش سطح تری گلیسیرید باید از مهمترین وعده غذایی روز شروع کنید؛ یعنی صبحانه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اینجا 5 کلید شگفت انگیز برای کاهش سطح تری گلیسیرید در وعده صبحانه معرفی شده است:

کاهش تری گلیسرید با ترکیب آووکادو و هندوانه
هندوانه حاوی فروکتوز کمی است اما بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی را در خود حای داده است. با مصرف هندوانه به همراه نیمی از آووکادو مزایای زیادی به دست می آورید. آووکادو نیز سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 است. با مصرف همزمان این دو میوه مقادیر زیادی فیبر، پتاسیم، منیزیم و ویتامین ث به بدن خود می رسانید و شاهد کاهش سطح تری گلیسیرید خواهید بود.

کاهش تری گلیسرید با ترکیب سیب و گردو
یک ترکیب عالی دیگر، مصرف همزمان سیب سبز با گردو است. این ترکیب ساده و خوشمزه از قلب شما محافظت می کند. سیب دارای آنتی اکسیدان ها، فیبر و پکتین است که همگی از مبارزان تری گلیسیرید بالا محسوب می شوند. گردو نیز غنی از چربی های غیر اشباع، اسید فولیک، ویتامین ای، منیزیم و ... است.

کاهش تری گلیسرید با روغن زیتون
برای کاهش و تنظیم تری گلیسیرید شما نیاز به مصرف چربی های سالم دارید. بهترین گزینه در این میان مصرف روغن زیتون است. اسیدهای چرب امگا 3 موجود در این روغن به حذف تری گلیسیرید بیش از حد مضر از خون شما کمک می کند و منجر به حفظ سلامت شریان ها و کبد می شود.

کاهش تری گلیسرید با توت ها
یک اشتباه رایج که بسیاری از مردم آن را مرتکب می شوند، مصرف بیش از حد میوه ها برای کاهش سطح تری گلیسیرید است. این در حالی است که فروکتوز موجود در میوه ها خود می تواند عامل افزایش سطح تری گلیسیرید شود. بنابراین فقط سعی نکنید در طول روز مقادیر زیادی میوه بخورید. میوه ها را درست انتخاب کنید و آنها را به خوبی با هم ترکیب کنید. مصرف میوه های خشک مانند کشمش و خرما به میزان زیاد به مبتلایان به تری گلیسیرید بالا توصیه نمی شود. در عوض توت فرنگی، زغال اخته، گیلاس و تمشک برای کاهش این نوع چربی مفید هستند. زیرا فروکتوز کم و ویتامین ث بالایی دارند.

کاهش تری گلیسرید با جوی دو سر
جو پادشاه دانه ها و بهترین دوست قلب شما است. مصرف جوی دو سر به شما کمک می کند تا سطح کلسترول و تری گلیسیرید را به طور موثری تنظیم کنید و شاهد از دست دادن وزن و تقویت انرژی باشید. بتاگلوتان موجود در جو منجر به متابولیسم بهینه کلسترول و تری گلیسیرید می شود.   منبع: سیمرغ 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: صبحانه چربی کاهش کلسترول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن

به گزارش خبرآنلاین؛همه افراد به دلیل عدم تحمل لاکتوز نمی توانند شیر بنوشند. با این حال، جایگزین های شیر مانند شیر بادام، شیر سویا و غیره در دسترس هستند.

سلامت نیوز در خبری نوشت:کسانی که می توانند شیر گاو بنوشند می توانند از مزایای تغذیه ای فراوان آن بهره مند شوند. شیر برای سلامتی ما عالی است، اما بهترین زمان نوشیدن شیر را می دانید؟

شیر به دلیل خواص تغذیه ای و گوارشی، بخش مهمی از رژیم غذایی ما است و دانستن چگونگی و زمان نوشیدن شیر برای به حداکثر رساندن فواید آن بسیار مهم است.

به عنوان مثال، شما نباید میلک شیک مصرف کنید. این به این دلیل است که مخلوط کردن میوه های ترش، موز، خربزه یا انبه در شیر یا ماست عاقلانه نیست؛ به ویژه توصیه می شود از نوشیدن میلک شیک موز یا اسموتی میوه خودداری کنید. چرا که ممکن است فلور روده ما را تغییر دهد و منجر به سموم و احتقان سینوسی، بثورات، کهیر، سرماخوردگی، سرفه و آلرژی شود.

کسانی که می خواهند بدن خود را بسازند و توده عضلانی به دست آورند باید صبح ها شیر بنوشند. با این حال، کسانی که می خواهند وزن کم کنند یا خواب راحتی داشته باشند، باید شب ها شیر بنوشند.

با این حال، آنها اکثرا معتقدند بهترین زمان برای نوشیدن شیر، زمان خواب است. نوشیدن شیر در صبح توصیه نمی شود زیرا معده بسیار سنگین می شود و هضم آن دشوار است. این باعث می شود که فرد در طول روز احساس بی حالی کند. برای کسانی که روز خود را با ورزش شروع می کنند، نوشیدن شیر در صبح اغلب باعث اسیدیته می شود.همچنین هرگز نوشیدن شیر در صبح برای افراد بالای ۵ سال توصیه نمی شود.

اگر می خواهید وزن کم کنید، بهترین زمان برای نوشیدن شیر قبل از خواب است نوشیدن شیر قبل خواب به شما کمک می کند تا در هنگام خواب کالری بسوزانید. این به این دلیل است که شیر به ما کمک می کند بهتر بخوابیم و کالری سوزی را برای بدن آسان تر می کند.

فقط نوشیدن یک فنجان شیر در شب می تواند به سیری شما کمک کند و شما را از پرخوری دور نگه دارد. علاوه بر این، به آرامش ذهن شما و ایجاد خواب بهتر کمک می کند. اگر هدف شما کاهش وزن است، بهتر است شب ها نیم ساعت قبل از خواب شیر کم چرب بنوشید.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899896

دیگر خبرها

  • رژیم میوه ۳ روزه ؛ بگیریم یا نه؟
  • این میوه را حتما قبل از خواب بخورید
  • این غذاها را با هم نخورید!
  • این مواد غذایی را با نوشابه نخورید
  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • با مصرف این میوه جوان شوید
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن