Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@00:39:10 GMT

وزیر ورزش از کلنگ زنی یک پروژه در ارومیه امتناع کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۰۰۲۵

وزیر ورزش از کلنگ زنی یک پروژه در ارومیه امتناع کرد

وزیر ورزش و جوانان قرار بود امروز در سفر چند ساعته خود به ارومیه کلنگ احداث سالن ۱۵ هزار نفری والیبال این شهر را بر زمین بزند اما به دلیل آنچه اظهارات کارشناسی عنوان می‌شود از انجام این کار امتناع کرد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، مسعود سلطانی‌فر عصر امروز با استقبال استاندار آذربایجان غربی برای کلنگ زنی چند پروژه شاخص ورزشی و تماشای بازی والیبال ایران با لهستان وارد این شهر شد و پیش از آغاز دیدار والیبال کلنگ ورزشگاه چند منظوره جودو ارومیه که در سه طبقه ساخته می‌شود را بر زمین زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام استاندار آذربایجان غربی و اداره کل ورزش و جوانان این استان مقرر بود در این سفر کلنگ احداث بزرگ‌ترین سالن ورزشی ایران که گنجایش 15 هزار نفر را دارد و همه مقدمات آن مهیا شده بر زمین زده شود اما مسعود سلطانی فر این کار را نکرد و دلایل کارشناسی عامل امتناع وی از انجام این کلنگ زنی اعلام شد.

ورزشگاهی چند منظوره‌ای که امروز وزیر ورزش آنرا کلنگ زنی کرد شامل سه طبقه است که طبقه نخست آن سالن بدن‌سازی و تمرین، طبقه دوم خانه جودو و طبقه سوم مهمانسرای هیئت جودوی آذربایجان غربی می‌شود.

معاون وزیر ورزش: لیگ ملت‌های والیبال در ایران در امنیت کامل برگزار می‌شوداردبیل| ورزش با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها علم محور می‌شودوزیر ورزش امروز کلنگ احداث یک ورزشگاه 15000 نفری دیگر را در ارومیه به زمین می‌زند

بر اساس این گزارش ورزشگاه چند منظوره جودوی ارومیه پنج میلیارد تومان اعتبار لازم دارد و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، استانداری آذربایجان‌غربی و خیران تا سال 99 احداث و افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ن

R41361/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از آغاز مرحله دوم رها سازی حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از محل سد سیلوه پیرانشهر به سمت دریاچه خبر داد و گفت: این مرحله از رهاسازی در فاز اول از محل سد سیلوه از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی سیب رها سازی می‌شود.

مجید رستگاری اضافه کرد: در فاز اول ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در فاز دوم پنج متر مکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپر آباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ متر مکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه‌های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

رستگاری گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی