Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@19:45:09 GMT

پیروزی ایران مقابل حریف سرسخت

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۰۲۳۶

پیروزی ایران مقابل حریف سرسخت

تیم ملی والیبال کشورمان در دومین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت های 2019 مقابل لهستان به برتری رسید.

تیم ملی والیبال از ساعت 18:40 امروز و در دومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت های 2019 در سالن غدیر ارومیه به مصاف لهستان رفت. برای تماشای این دیدار، بانوان زیادی آمده بودند که باعث ازدحام در جایگاه آنها شده بود و اعتراض آنها را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از شروع مسابقه، نامه فدراسیون والیبال لهستان به خاطر اظهارات کوبیاک، برای تماشاگران حاضر در سالن قرائت شد؛ در بخشی از این نامه فدراسیون والیبال لهستان ضمن عذرخواهی از مردم ایران تاکید کرد که به منشور المپیک درباره احترام به ملت‌ها احترام می‌گذارد. ضمن قول داد که اظهارات گستاخانه کوبیاک را جبران کند.
ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای شروع این مسابقه از سعید معروف، سید محمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، امیر غفور و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد.
در شروع مسابقه هر دو تیم قدرتمند کار را آغاز کردند اما در ادامه برتری ایران ادامه پیدا کرد تا این ست 25 بر 20 به سود ایران تمام شد.برای شروع ست دوم هم تغییری در ترکیب ایران ایجاد نشد ولی لهستانی ها ست دوم را بهتر از ایران شروع کردند و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند. کولاکوویچ برای ست سوم هم به ترکیب بازنده تیم خود دست نزد و اشتباهات فردی در تیم ایران موجب شد تا این ست هم 25 بر 18 به سود لهستان تمام شود. ست چهارم هم رقابت نزدیکی بین تیم ها بود تا اینکه ایران رفته رفته برتری خود را بیشتر کرد و 25 بر 17 به پیروزی رسید تا کار به ست حساس پنجم کشیده شود. در ست آخر هم ایران 15 بر 8 به پیروزی رسید تا در نهایت 3 بر 2 حریف سرسخت خود را شکست دهد.
تیم ملی در سومین دیدار خود در هفته سوم، ساعت 18:30 فردابه مصاف روسیه خواهد رفت.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ تیم‌ والیبال دانش‌آموزی ایران که با سه پیروزی و صعودی مقتدرانه از گروه چهار مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود، امروز به مصاف تیم قدرتمند هلند رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در رقابتی نفس‌گیر مقابل هلند در دست اول با حساب ۲۵ بر ۲۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی فردا از ساعت۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف ایتالیایی خواهد رفت که امروز مقتدرانه از سد فرانسه عبور کرد.

تیم والیبال دانش آموزی کشورمان پیش ازپیروزی امروز مقابل هلند، موفق به شکست تیم‌های ملی اوگاندا، آلمان و بلژیک نیز شده بود.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند