Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا کلائی روز شنبه در مراسم آغاز عملیات ساماندهی ضلع شمالی حدفاصل مسیر شهرک شهید باهنر و شهید رجایی مشهد افزود: می کوشیم با آماده سازی فضا برای زندگی بهتر و راحت تر در مناطق کم برخوردار و پیرامونی شهر توازن ایجاد کنیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: با تاکید شهردار و شورای شهر بسیاری از پروژه های عمرانی امسال در مناطق کم برخوردار اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خلیل الله کاظمی افزود: پروژه مسیر بسکابادی در منطقه ۶ مشهد که از بهمن ماه پارسال آغاز شده است با هزینه ۳۰ میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: بازگشایی و آسفالت مسیر ۲ کیلومتری بسکابادی، شهرک شهید باهنر را از کنه بیست به محمدآباد و سپس طرق متصل نموده و این منطقه را از بن بست خارج می کند.
رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد نیز در این مراسم گفت: بازگشایی و احداث این معبر یکی از خواسته ها و مطالبات جدی ساکنان منطقه بود که با پیگیری های کمیته نظارتی و تلاش های شهرداری مشهد تحقق یافت.
محمد هادی مهدی نیا افزود: امیدواریم با تصویب سند پهنه بندی حریم مشهد، مسیر هدایت در پهنه های حریم را به شکلی انجام دهیم که دغدغه مندی های محیط زیستی رعایت و تحریک توسعه غیرضروری نیز کنترل شود.
وی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده امسال حدود سه میلیون و ۶۰۰ مترمربع از معابر شهر مشهد با اولویت بندی آسفالت خواهد شد.

در این مراسم پروژه بازگشایی و آسفالت مسیر بسکابادی – طرق افتتاح و ساماندهی ضلع شمالی مسیر حدفاصل شهرک شهید باهنر و رجایی مشهد آغاز شد.
۷۵۰۵/ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق محروم مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی مصطفی مهرافروز شهردار رضویه گفت: به مناسبت گرامیداشت روز کارگر و قدردانی از زحمات شبانه روزی کارگران شهرداری رضویه از کارگران خدوم و زحمت کش شهرداری تجلیل شد.

شهردار رضویه افزود: در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری که چهل نفر حضور داشتند، یک بسته معیشتی شامل روغن، برنج و حبوبات به پاس قدردانی از زحمات این عزیزان اهدا گردید. 

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام امجدی زاده امام جمعه رضویه، سیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم شریف رضویه در مجلس شورای اسلامی، بخشدار، اعضای شورای اسلامی و شهردار رضویه در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌‌متر بارش باران در رومشکان
  • تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است