Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم ملي واليبال ايران موفق شد در دومين ديدار از هفته سوم رقابت هاي ليگ ملت هاي واليبال مقابل لهستان به برتري 3-2 دست يابد.

به گزارش آريا، حساسيت اين بازي علاوه بر شرايط 2 تيم در جدول و تلاش براي قرار گرفتن جزو تيم هاي صعود کننده، به خاطر اظهارات اخير ميشل کوبياک، بازيکن باتجربه لهستاني‌ها بالاتر رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين بازيکن باتجربه که به خاطر محروميت نتوانست تيمش را در سفر به اروميه همراهي کند، صحبت هايي را عليه مردم ايران انجام داده بود؛‌اتفاقي که شکايت ايران و واکنش ملي پوشان ايراني را به همراه داشت.

ايران اين ديدار را با ترکيب سعيد معروف، ميلاد عبادي پور، محمد موسوي، پوريا فياضي، علي شفيعي، امير غفور و محمدرضا حضرت پور آغاز کرد.

ست اول: ايران 25 – لهستان 20
بازي دو تيم جذاب، پر شور و با صحنه هاي جذاب شروع شد و هر دو تيم توانستند در امتيازات ابتدايي کم نقص عمل کنند. دو دريافت خوب از سعيد معروف در توپ هاي برگشتي کمک کرد تا اختلاف امتيازي چشمگيري ايجاد نشود و لهستاني ها تنها با يک امتياز برتري به وقت استراحت فني اول رسيدند.

در شرايطي که لهستاني ها با حفظ تمرکز خود 3 امتياز از تيم ايران پيش بودند حضور معروف در منطقه سرويس و تيزهوشي موسوي کمک کرد تا اختلاف امتيازي کاهش پيدا کند.
در شروع دوباره مسابقه بعد از وقت استراحت فني دوم ميلاد عبادي پور با سرويس خوب خود مانع از شکل گيري حمله حريف شد تا ايران و لهستان در امتياز 16 برابر شوند.

سرويس بعدي عبادي پور هم وضعيت سختي براي ايران تکرار کرد تا يک اسپک عالي از شفيعي بعد از دريافت فياضي ايران را تيم برتر ميدان کند.

وقت استراحت فني هينن سرمربي لهستان هم کمک نکرد تا روند خوب سرويس هاي شفيعي متوقف شود و ايران توانست در شرايطي به امتياز 20 برسد که حريف 17 امتياز داشت.
عملکرد خوب تيم ايران در اين ست با دفاع تک نفره معروف باعث شد تا امتيازات پاياني سالن غدير شرايط فوق العاده اي را تجربه کند و در نهايت ايران برنده اين ست شد.

ست دوم؛ ايران 21 – لهستان 25
سرويس هاي هدفدار و عالي ليوکا باعث شد تا تيم ملي لهستان شروع شگفت انگيزي داشته باشد و 6 امتيازي پي در پي کسب کند تا تيم ملي مبهوت شروع حريف شود.

تيم ايران با نزديک شدن امتيازات مياني توانست با سرويس هاي خوب عبادي پور، شفيعي و معروف فاصله امتيازي را کاهش دهد اما حريف همچنان از تيم ما پيش بود.

عملکرد ايران با گذشت زمان بهتر و بهتر شد و همين موضوع سرمربي تيم لهستان را وادار کرد تا درخواست وقت استراحت بدهد تا مانع از کمتر شدن اختلاف امتيازي بشود.

لهستان در امتيازات بعد از وقت استراحت فني دوم به ريتم خوب خود بازگشت و با کسب دو امتياز متوالي دوباره براي خود حاشيه امنيت ايجاد کرد و در نهايت توانست اين ست را با برد به سود خود به اتمام برساند.

ست سوم؛ ايران 18 – لهستان 25

تيم ملي در اين ست بهتر از ست قبل بازي را آغاز کرد اما باز هم بازيکنان لهستان با استفاده از توپ ها برگشتي از ايران پيش افتادند تا تيم ايران در اين ست هم از حريف خود عقب باشد.
سرويس هاي خوب لهستان دريافت ايرام را با مشکل رو به رو کرد و به همين دليل کولاکوويچ تصميم گرفت تا قائمي را جانشين فياضي کند.

فاصله 4 امتيازي ايجاد شده بعد از حضور قائمي در خط سرويس و دفاع عالي موسوي کاهش پيدا کرد و هاينن مجبور شد تا براي توقف اين روند به سراغ وقت استراحت فني برود.

نمايش خوب شاگردان کولاکوويچ باعث شد تا اختلاف امتيازي دو تيم به صفر برسد و همين موضوع نشاط دوباره اي به سالن تزريق کرد. سرويس عالي از موسوي، فداکاري فوق العاده معروف و نمايش ديگر ستاره هاي تيم ملي باعث شد تا لهستاني ها شرايط سختي را متحمل شوند و بازي با نزديک شدن به پايان ست سوم، جذاب تر ادامه يافت.

سرويس هاي يانوش بازيکن تيم لهستان کار را براي تيم ايران سخت کرد و تيم ملي باز هم در امتيازات حساس و تعيين کننده مسابقه از حريف عقب افتاد تا به اين ترتيب کار براي برگشت به مسابقه سخت شود.

ادامه اين روند باعث شد تا تيم ايران در ست سوم نيز ناکام باشد و با شکست زمين مسابقه را ترک کند.

ست چهارم؛ ايران 25 – لهستان 17

ايران در اين ست پا به پاي حريف بازي را آغاز کرد و در امتيازات ابتدايي توانست با حفظ تمرکز خود و پاس هاي عالي معروف از دفاع حريف به خوبي عبور کند. ضربات غفور در امتيازات ابتدايي غير قابل مهار بود و امتياز سرويس عبادي پور ايران را به امتياز 8 رساند.

روند خوب دريافت هاي ايران باعث شد تا تيم ملي در حمله دوباره فرم خوبي داشته باشد و سرويس هاي خوب غفور و ديگر ستاره هاي ما هاينن را وادار کرد تا به سراغ وقت استراحت فني برود.

سرويس هاي خوب موسوي باعث شد تا تيم ملي در شرايطي به امتياز 18 برسد که حريف عدد يازده را روي اسکوربرد در اندوخته هاي خود مي ديد.

تيم ملي در امتيازات پاياني عملکرد خوب خود را ادامه داد؛ با تصميم کولاکوويچ شريفي در امتيازات پاياني جانشين فياضي شد. در نهايت ايران توانست با پيروزي در اين ست کار را به ست پنجم بکشاند.

ست پنجم؛ ايران 15 – لهستان 8
اولين امتياز ما در اين ست با اسپک غفور به دست آمد و خود او دومين امتياز را با دفاع روي تور گرفت تا شروع ما بهتر از حريف باشد.

شروع خوب ايران در اين ست ادامه پيدا کرد و تيم ملي توانست با حفظ برتري خود و حمايت تماشاگران سريعتر از لهستان به امتياز 8 برسد.

شاگردان کولاکوويچ در شروع دوباره مسابقه باز هم درخشيدند و تيزهوشي فياضي در يک توپ برگشتي ايران را به امتياز 10 رساند.
تيم ملي در ادامه باز هم کم نقص عمل کرد تا به هفتمين برد خود دست پيدا کند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور، درباره آخرین اقدامات برای تامین امنیت مرزبانان، مرزها و مقرهای نظامی اظهار کرد: دستگاه های انتظامی، نظامی و امنیتی راجع به برخی از نقاطی که باید اصلاحاتی صورت بگیرد، جلسات بررسی مختلفی برگزار کردند و نسبت به تأمین امکانات بیشتر مورد نیاز پیش بینی هایی صورت گرفت از جمله اینکه ساختمان ها باید بهبود می یافتند که پیش بینی شده و به لحاظ هماهنگی هایی که باید در سطح منطقه انجام شود، اقدامات و برنامه هایی در دستور کار قرار گرفت.

وحیدی در گفتگو با شفقنا، ادامه داد: مهم ترین مشکل این است که تروریست ها از خارج مرزهای ما به کشور وارد می شوند و وقتی با نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد می کنند بلافاصله فراری می شوند لذا در صحبت هایی که با دوستان پاکستانی داشتیم قرار شد که با هماهنگی بیشتر جلوی این کار گرفته شود.

وی گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به پاکستان گفت وگوهای بسیار خوبی با مسئولین مختلف امنیتی در سطوح مختلف انجام شد، نظرها یکی بود و هر یک بر ضرورت برقراری امنیت تأکید داشتند و هر دو هم نظر بودند که جریانات تروریستی که در داخل ایران و پاکستان عملیاتی را مرتکب می شوند، هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند.

وحیدی بیان کرد: توافقات بسیار خوبی هم در هماهنگی های هر چه بیشتر در برخورد با گروه های تروریستی در کنترل مرز و هم هماهنگی های اطلاعاتی بیشتر صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد نتایج بسیار خوبی باشیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901444

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا