Web Analytics Made Easy - Statcounter

«نیکی هیلی»، نماینده سابق ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل متحد طرح صلح ادعایی این کشور موسوم به معامله قرن را در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی خواند.

هیلی که به حمایت‌های خود از صهیونیست‌ها معروف است، اخیرا با روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» مصاحبه کرده و گفته است که این طرح بر اساس عدم آسیب زدن به امنیت و ثبات این رژیم طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در این مصاحبه طولانی گفته است که از نظر طرح معامله قرن و «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا، امنیت رژیم صهیونیستی مافوق همه چیز است.

نیکی هیلی از همه طرف‌های مربوط به معامله قرن خواست با «چشم باز» به این طرح نگاه کنند و از آن استقبال کنند و برای رسیدن به «بهترین شرایط» تلاش کنند.



هیلی و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی


او به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل مخالفت با این طرح حمله کرد و گفت که مخالفت عباس چهره واقعی او را نشان داد و نشان می‌دهد که کشور‌های عربی اصلا به فلسطینی‌ها توجهی ندارند.

هیلی مدعی شد، اگر عرب‌ها به فکر فلسطین بودند، محمود عباس را مجبور می‌کردند که «برای بهبود اوضاع و زندگی فلسطینی‌ها» سر میز مذاکرات بنشیند.

طرح موسوم به «معامله قرن» که آمریکا برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح کرده، به دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی (مطابق آمار شش میلیون) به سرزمین خود و اسکان آن‌ها در «وطن جایگزین» یعنی کشور‌های دیگر است. به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در دولت آمریکا و انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به شهر قدس در این راستا انجام شده است و قرار نیست کشوری به نام فلسطین به پایتختی قدس به رسمیت شناخته شود.

آمریکایی‌ها مدعی‌اند این طرح منجر به بهبود شرایط اقتصادی ساکنان کرانه باختری و نوار غزه خواهد شد. با این حال، مسئله امنیت و داشتن سلاح همانند گذشته در دست صهیونیست‌ها خواهد بود.

در همین ارتباط، کاخ سفید یکشنبه (۲۹ اردیبهشت) از برگزاری نشست اقتصادی در روز‌های ۲۵ و ۲۶ ژوئن (۴ و ۵ تیرماه) در بحرین به عنوان اولین گام در راستای اجرای طرح موسوم به «معامله قرن» خبر داد. عراق و لبنان گفته در این نشست شرکت نمی‌کنند و برخی کشور‌های دیگر نیز تحفظ کرده‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نیکی هیلی آمریکا سازمان ملل فلسطین صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد

مجتبی صفری سرپرست یک شرکت خلاق فعال در زمینه فناوری‌های مالی هوشمند مستقر در کارخانه نوآوری آزادی، درباره ماهیت دقیق «سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال» به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا توضیح داد: این سامانه، یک پلتفرم هوشمند برای آموزش و آزمون خطا در یک محیط کاملا نزدیک به واقعیت برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال و به‌ویژه کریپتو است.

وی افزود: در این سیستم، سه ربات هوشمند در قسمت‌های مرتبط با فعالیت کاربر، تمام فرآیند‌های انجام‌شده فرد را در معاملات آنلاین ارز دیجیتال، رصد و پیگیری کرده و درنهایت به کاربر، بازخورد و گزارش می‌دهند.

صفری درباره سطوح فعالیت ربات‌های هوشمند این نرم‌افزار و خدماتی که ارائه می‎کنند، توضیح داد: در حوزه‌های پیداکردن فرصت معاملاتی در بازار ارز دیجیتال، اطلاع‌رسانی ایونت‌های اقتصادی و بولتن‌های خبری مرتبط و همچنین تحلیل تکنیکال عملکرد کاربر و نحوه معامله‌کردن وی ازجمله خدمات ربات‌های هوشمند در این نرم‌افزار است.

سرپرست این شرکت خلاق، در پاسخ به این سوال که آیا از طریق این سامانه هوشمند می‌توان به بازار‌های واقعی ارز دیجیتال متصل شد و معامله کرد، گفت: اکنون برای هرسطح کاربر، یک دسترسی به بازار تعریف شده است، برای مثال در سطح اول و ابتدایی، یک آکادمی تعاملی برای کاربران تعریف شده است تا بتوانند معامله‌کردن با پول دیجیتال را یاد بگیرند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین گام‌های توسعه‌ای برای این سامانه، اتصال کاربران به فضای واقعی معاملات و انجام فرآیند‌های معامله الگوریتمی ارز دیجیتال در بازار واقعی است. 

صفری با اشاره به بهره‌گیری از هوش مصنوعی در طراحی این نرم‌افزار گفت: از فناوری هوش مصنوعی AI به‌عنوان دستیاری هوشمند برای شخصی‌سازی دیتای کاربران و ارائه بازخورد معاملات ارزدیجیتال دربازار، استفاده شده است. 

وی افزود: رفتار و سطح کاربر برای ارائه نوع بازخورد به فرد از هوش مصنوعی استفاده شده است.

مدیر این شرکت خلاق درباره خدماتی که توسط این سامانه ارائه می‌شود، توضیح داد: پلتفرم هوشمند آموزش معامله در بازار ارز دیجیتال به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون دانش برنامه‌نویسی و با استفاده از ابزار‌های مختلف تحلیل تکنیکال، تحلیل داده‌های آنچین، داده‌های اقتصاد کلان و شاخص‌های مدیریت ریسک انواع استراتژی‌های مختلف را تحلیل کنند.

وی ادامه داد: کاربران در این سامانه می‌توانند علاوه‌بر دریافت آلارم و تحلیل داده‌های بازار ارز دیجیتال، سفارش‌های خود را در صرافی‌ها ثبت کنند.

صفری به تعداد کاربران داخلی و خارجی این نرم‌افزار اشاره کرد و ادامه داد: علاوه‌بر کاربران داخلی، حدود هزار کاربر خارجی از شرکت‌های کشور‌های چین، ترکیه و امارات از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند. 

این فناور حوزه ارز دیجیتال بیان کرد: نرم‌افزار هوشمند آموزش ارز دیجیتال برای نخستین‌بار است که توسط متخصصان داخلی در دنیا طراحی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • اسرائیل در روند کمک‌های بشردوستانه اخلال ایجاد می‌کند
  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است
  • دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • این کشور همه فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد