Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@03:07:31 GMT

شرطی که سرمربی لهستان به سعید معروف باخت

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۰۷۶۴

شرطی که سرمربی لهستان به سعید معروف باخت

ویتال هینن پس از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: نزدیک‌ترین کافی شاپ در ارومیه را به من معرفی کنید، چون قول داده بودم در صورت شکست سعید معروف را به یک قهوه دعوت کنم.

وی با بیان اینکه بازی زیبایی بود، افزود: ما با تمام توان بازی کردیم. باید به این هواداران که یکی از عوامل باخت ما بودند افتخار کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از همه تماشاگران تشکر می کنم که آمدند و والیبال را دیدند و تیم خود را تشویق کردند. تیم شما مستحق برد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان خاطرنشان کرد: اگر ما در بین بازی با سعید معروف و ایگور کولاکوویچ بحث کلامی داشتیم فقط برای داخل بازی است و برای اینکه یک والیبال زیباتر ببینیم، اما در خارج از زمین ما کاملاً با هم دوست هستیم. هر دو نفر از دوستان خوب من در والیبال هستند.

هینن درخصوص نتایج لهستان و انتقاد رسانه های لهستانی از وی گفت: قبل از قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان رسانه های لهستانی گفته بودند اگر ما قهرمان نشدیم من را به آتش خواهند کشید. من از 99 درصد افرادی که از من انتقاد می کنند با روی باز استقبال می کنم چراکه باعث پیشرفت من در کار می شوند.

همچنین لوماچ، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان هم در این نشست خبری گفت: به تیم ایران تبریک می گویم. ما با تمام توان جنگیدیم، اما فکر می کنم به هوداران باختیم. ما در دفاع روی تور ضعیف عمل کردیم و به همین دلیل از ایران عقب افتادیم.

251 251

کد خبر 1270336

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: والیبال لیگ ملتهای والیبال سعید معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!

در اتفاقی عجیب یک والیبالیست ایرانی به تیمی از لیگ برزیل پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ والیبال برزیل همچون فوتبال این کشور، یکی از قدرت‌های اصلی دنیا محسوب می‌شود و صدها بازیکن برزیلی در لیگ های مختلف والیبال اروپا و آسیا به عنوان لژیونر بازی می‌کنند.

نکته جالب اینکه تا کنون هیچ والیبالیست ایرانی در لیگ حرفه‌ای برزیل بازی نکرده اما حالا خبر رسیده که جواد کریمی پاسور ملی‌پوش والیبال ایران برای فصل آینده به تیم ایتامبه میناس برزیل پیوست.

این انتقالی هیجان انگیز برای والیبال ایران است که یکی از ملی‌پوشان خود را در برزیل و لیگ جذابش ببیند. این اتفاق خود نشانگر توانایی بازیکنان ایرانی است.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند