Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@22:09:23 GMT

تشریح آخرین وضعیت دروازه‌بان استقلال

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۰۷۶۷

به گزارش تسنیم، با توجه به اینکه جدایی سیدمهدی رحمتی از استقلال تا حد زیادی قطعی شده است، مسئولان استقلال به دنبال تمدید قرارداد سیدحسین حسینی، دروازه‌بان آینده‌دار آبی‌پوشان هستند. مسئولان باشگاه در چند نوبت با سیدحسین حسینی صحبت کرده‌اند که بیشتر در رابطه با مسائل مالی بوده است.

مدیران باشگاه روز گذشته نیز با مدیربرنامه‌های این بازیکن صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان استقلال به دنبال جلب رضایت این دروازه‌بان برای حل مسائل مالی و رقم قرارداد هستند. حسینی نیز تأکید کرده است که اولویت اول او ادامه حضور در استقلال است و دوست ندارد به خاطر مسائل مالی از این تیم جدا شود. حسینی با توجه به جدایی رحمتی، دروازه‌بان شماره یک استقلال خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری امام جمعه شهرکرد گفت: رسانه‌ها و مطبوعات موظفند که مسائل و مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند، به ویژه در این دولت که مسئولان حضور میدانی دارند، باید مطالبات مردم به ویژه در بحث مسکن، راه‌ها، مصوبات سفر و ... کاملا سالم، درست و با هم‌افزایی مطرح شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام هفتم اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با بیان اینکه امروز در جامعه بین‌الملل شاهد تغییر و تحولات هستیم، اظهار کرد: بعد از وقایع مختلف نگاه‌ افراد تغییر پیدا کرد، به طوری‌که در آمریکا دانشگاه‌های معتبر علیه حکومت خود و در راستای حمایت از فلسطین و غزه حرکت‌هایی انجام داده و شعارهایی را سر می‌دهند.

وی افزود: با این حرکت‌ها هراس وجود آمریکا را فرا گرفته البته در اروپا نیز این گونه اتفاقات در حال رخ دادن است، این امر نشان از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است، جمهوری اسلامی اقتدار را در جامعه ایجاد کرده که نمی‌توان ساده از آن گذشت و این حرکت تا جایی پیش می‌رود که به مقصد خود برسد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به روز ورزش زورخانه‌ای، تصریح کرد: این ورزش یکی از ورزش‌های سالم و مورد توجه بسیاری از افراد است که باید نگاه قوی‌تر و جامع‌تری به این ورزش صورت گیرد، گرچه مشکلاتی همچون نبود زورخانه در مرکز استان از مشکلات این جامعه ورزشی بود که در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان شد تا تلاش در راستای دایر شدن زورخانه‌ای در مرکز استان انجام شود که پذیرفتند و باید پیگیری‌ها در این راستا صورت گیرد تا مشکل جامعه زورخانه‌ای برطرف شود.

نکونام به اشاره به روز ایمنی حمل و نقل، بیان کرد: ایمنی حمل و نقل و راه‌ها از جمله مسائل مهم است، سال‌هاست راه‌های مواصلاتی به دلیل مشکلات با تصادفات و ضایعات انسانی و اقتصادی مواجه است که باید این بحث هر چه بیشتر دنبال و ایمنی حاکم شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به روز شوراها و ضرورت توجه به این امر، اضافه کرد: شوراها یکی از مسائل مهم و از ظرفیت‌های نظام اسلامی است، مسئله شعار سال نشان از حضور مردم در عرصه‌های مختلف به صورت همه‌جانبه است، اما گاهی گلایه‌هایی در مورد مطرح نکردن مطالبات مردم مطرح می‌شود که باید شوراها واقعیات را مطرح کنند، همچنین مسئولان نسبت به شوراها عنایت لازم را داشته باشند تا با همدلی و همکاری مشکلات مردم رفع شود.

نکونام با اشاره به روز معلم و شهادت شهید مطهری، بیان کرد: شهید مطهری الگوی تمام عیار، شخصیتی جامع، موثر و مفید برای جامعه به ویژه فرهنگیان است، امروز فرهنگیان با انگیزه در صحنه حاضرند اما ضرورت‌ها بیش از پیش است.

وی ادامه داد: تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت‌دهی فکری، اخلاقی، علمی و ایمانی آن‌ها کاری است که عمده آن در آموزش و پرورش و به دست معلمان شکل می‌گیرد که باید انگیزه لازم در معلمان ایجاد شود کما اینکه خلاءهایی وجود دارد که باید رفع شوند، بنابراین معلمان باید باانگیزه کافی تربیت نسل جوان و نوجوان را مفید و کارا انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه مردمی و حامی قدرت است، تصریح کرد: سخن اصلی در این پایگاه‌ها سخن مردم است، مواضع امام جمعه از مواضع رهبری اخذ می‌شود و باید خط مشی رهبری دنبال شود، در مواضع مقام معظم رهبری مطالبات مردم بیان می‌شود به گونه‌ای که ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند و باید اجازه دهند با رعایت موازین، اخلاق و حفظ حریم و حرمت مسئولان مطالبات بیان شود و با سعه صدر پیگیر و شنوای مطالبات مردم باشند.

نکونام با اشاره به روز جهانی کار و کارگر و روز جهانی مطبوعات، افزود: در جلسه‌ای که با برخی از تشکل‌های کارگری داشتم عمده حرف آنها این بود که باید حرف‌های ما توسط مسئولان شنیده شود و مسئولان فرصت‌هایی را ایجاد کنند تا آنها بتوانند رو در رو مطالب خود را بیان و خلاءها پر شود، در صورتی که مشکلات آنها برطرف نشد بهترین مکان نماز جمعه است، با اخلاق و با رعایت نظم و موازین مختلف مطالب بیان تا مشکلات رفع شود.

وی گفت: کارگر باید با نشاط و محیط کار با نشاطی را داشته و به آینده خود امیدوار باشد تا جهشی که مقام معظم رهبری بیان کردند محقق شود، از طرفی رسانه‌ها و مطبوعات موظفند که مسائل و مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند، به ویژه در این دولت که مسئولان حضور میدانی دارند، باید مطالبات مردم به ویژه در بحث مسکن، راه‌ها، مصوبات سفر و ... کاملا سالم، درست و با هم‌افزایی مطرح شود.

انتهای پیام


 

دیگر خبرها

  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس
  • چرا دوباره مادر چاوز؟