Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:23:27 GMT

کولاکوویچ: مرا بکشید ولی به بازیکنان احترام بگذارید

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۰۷۹۸

کولاکوویچ: مرا بکشید ولی به بازیکنان احترام بگذارید

ایگور کولاکوویچ شامگاه شنبه در نشست خبری پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل لهستان اظهار داشت: بعد از یک جنگ تمام عیار یک بازی زیبا دیدیم؛ در طول مسابقه به دلیل یک سری از تصمیم های نادرست داوری کمی عصبی شده بودم.

وی افزود: با توجه به اتمسفر سالن توانستیم یک والیبال زیبا را مقابل قهرمان جهان به نمایش بگذاریم و مستحق این پیروزی بودیم؛ در ابتدای بازی در دریافت و توپ‌های برگشتی خوب کار نکردیم اما با توجه به اطلاعاتی که از آنالیزور گرفتیم، توانستیم به بازی برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لهستان قهرمان جهان است و کیفیت بسیار بالایی دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سول که چرا فقط از بازیکنان اصلی استفاده می‌کنید و آیا نگران خسته شدن بازیکنان نیستید؟ گفت: چرا به جای تبریک پیروزی فقط این سوال را از من می‌پرسید؟ ما بردیم اما شما سوال می‌پرسید که چرا فقط ۶ نفر بازی کرده‌اند؟ می‌توانید بشمارید، علاوه بر ۷ بازیکن اصلی از جواد کریمی، پوریا یلی، مرتضی شریفی و فرهاد قائمی هم در این بازی استفاده کردم که تعداد آنها را به ۱۱ نفر رساند. شما از من چه چیزی می‌خواهید؟

وی با تاکید بر اینکه امشب تماشاگران برنده اصلی مسابقه بودند، اظهار داشت: آنان از پیروزی ایران لذت بردند؛ شما می‌توانستید سوالات زیادی درباره نحوه مربیگری من و برد امشب بپرسید.

وی ادامه داد: ما هفت بازی را برده‌ایم و با این پیروزی‌ها امیدوار هستیم که به مرحله نهایی در شیکاگو برویم؛ شما باید به این بازیکنان افتخار کنید زیرا تمرین های آنان به قدری سخت است که هر روز تحت فشار و رنج هستند.

وی اضافه کرد: شما باید به این موضوع احترام بگذارید و به این فکر کنید که آنان هر روز چقدر تمرین و تلاش می‌کنند؛ بازیکنان، ایران و این مردم را دوست دارند زیرا هیچکس مثل ایرانی‌ها نمی‌جنگد. آماده هستم که من را بکشید اما حق این بازیکنان را بیشتر در نظر بگیرید زیرا آنان قهرمان‌های واقعی ایران هستند.

کولاکوویچ گفت: همه از پیروزی ایران خوشحال هستند و کسی نباید درباره این بپرسد که چند بازیکن در زمین بوده‌اند و چند نفر نبوده‌اند؛ نمی‌خواهم تکرار کنم که چقدر در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته‌ایم، آن هم مقابل تیم‌های بسیار بزرگ. حتی قهرمان جهان را هم شکست دادیم.

تیم ملی والیبال ایران امروز (شنبه) در هشتمین مسابقه خود در لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه سه بر ۲ لهستان را شکست داد تا همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات باقی بماند.

۲۰۲۴/‏۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال ایگور کولاکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

به گزارش ایسنا، مهدی هاشمی‌نسب پس از بازی با ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال که با پیروزی 2 بر یک استقلال به پایان رسید، اظهارکرد: از هواداران تیم‌مان به خاطر شکل بازی‌مان در نیمه اول عذرخواهی می‌کنم.  شرمنده آن‌ها هستیم. درباره نیمه اول حرفی نداریم و استقلال نبودیم.

او گفت: ولی در نیمه دوم با صحبتی که بین دو نیمه داشتیم بازیکنان‌مان به خودشان آمدند و متوجه شدند در چه جایگاهی هستند. اتفاقی پیش از بازی افتاد و یک هوادار صحبتی داشت و فکر می‌کنم بازیکنان‌مان آن را خیلی زود فراموش کردند اما در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم.  در لحظه‌ای گل زدیم که فکر می‌کنم برخی حرف‌ها متعلق به بخش خلوت آدم‌ها است که من دوست ندارم درباره آن صحبت کنم اما اتفاق‌هایی می‌افتد که آدم دوست دارد درباره آن‌ها صحبت کند.  بازیکنی که تماشاگران ما را تحریک می‌کند و در بازی نیم فصل اول پس از گل مقابل هواداران ما شادی می‌کند، در آزادی هم مقابل هواداران ما هم شادی کنید و ابایی نداریم زیرا به قدرت بازیکنان‌مان ایمان داریم و مطمئن هستیم به بازی بر می‌گردیم.

او ادامه داد: قبلا هم گفته بودم این تیم برای ما قهرمان لیگ است، چه با جام و چه بدون جام. کسانی که از ارباب‌های خود خط می‌گیرند، باید بدانند ما به دنبال این نیستیم که بازیکن حریف توان نگذارد چون قبلا استقلالی بوده‌اند اما این توقع را داریم که حداقل شرافتمندانه بازی کنند و با خط و بازی‌هایی که ما فوتبالی‌ها بلدیم، بیست دقیقه از تایم بازی را به وقت کشی نگذرانند.

هاشمی نسب گفت: آقایان ما هم این بازی‌ها و بازی‌هایی که با رمز و رموز به بازیکنان خود انتقال می‌دهید، بلدیم. خوشبختانه بردیم.  به موقع هم شفاف صحبت می‌کنیم و من ابایی ندارم. بدون هیچ صحبتی ما را محروم  و ۵۰ میلیون تومان جریمه می‌کنند. البته هزار میلیارد دیگر هم من را جریمه کنند، ابایی ندارم.  

او عنوان کرد: نه پنجاه میلیون و نه هزار میلیارد بلکه تا آن بالایی یعنی خدا نخواهد برگی از درخت نمی‌افتد. این‌ها در خلوت من است. سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سوال که نگران نیستید بابت اظهاراتتان به کمیته انضباطی فراخوانده شوید، گفت: مگر من چه گفتم و مگر افترا زدم؟

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!