Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضوهیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخست وزیر ژاپن گفت: این دیدار را همه مشاهده کردند، پیام و پاسخ رهبرمعظم انقلاب اوج عزت شیعه بود، این افتخارما است و افتخارمی کنیم سرباز این آقا باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی در دیدار حجت الاسلام معتمد، فرمانده تیپ امام صادق (ع) و شورای فرماندهی گردان‌ها اظهار داشت: مطمئن‌ترین روحانیونی که می‌توانند در عرصه رسانه و تبلیغ مؤثر باشند روحانیون حاضر در نیرو‌های مسلح هستند، چون گزینش شده اند و باید از آن‌هایی که توانایی خطابه دارند استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه اصول انقلاب و ولایت فقیه، جای میانه روی ندارد، افزود: افتخار می‌کنیم آخوند حکومت و انقلاب اسلامی هستیم، ضد انقلاب باتعبیر آخوند حکومتی می‌خواهد طلاب را از انقلاب باز دارد.

عضوهیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخست وزیر ژاپن ادامه داد: این دیدار را همه مشاهده کردند، پیام و پاسخ رهبرمعظم انقلاب اوج عزت شیعه بود، این افتخارما است و افتخارمی کنیم سرباز این آقا باشیم.

امام جمعه تهران گفت: باید به مسئله علمی روحانیون توجه فراوانی شود و باید درس خواند و سطح علمی را ارتقاء داد، در حال حاضر همه به مسئله مهم اخلاق در نیرو‌های مسلح توجه دارند و دلیل آن برگزاری جلسات متعدد قرآنی است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه خط گیری از جریان سیاسی سم است، عنوان کرد: سیاست دینی حجت مدار است، این تفاوت سیاسی دینی و غیر دینی است، سیاسی دینی با حجت شرعی کار می‌کند و آن حجت ولایت فقیه است.

استاد حوزه علمیه بیان کرد:برای تشکیلات نظامی، سم است که گروه‌های سیاسی طمع کرده و بگویند ما تیپ داریم، نیرو‌های مسلح باید از دسته بند‌های سیاسی جدا باشند.

خاتمی با تاکید بر اینکه تندروی و عملیات تندروانه به زیان حوزه است، عنوان کرد: اسلام و تشیع به انقلاب اسلامی گره خورده است، ولی معتقدم تند روی و کندروی به زیان حوزه است، حساسیت‌ها در حوزه علمیه زیاد است، تندروی و عملیات تندروانه به زیان حوزه علمیه است.

وی با اشاره به اهمیت روحیه جهادی خاطرنشان کرد:روحیات طلبگی این است با حفظ همه مراتب، بدانیم در همه مراحل طلبه هستیم وبه این موضوع توجه داشته باشیم که این تشکیلات از روز اول مخلصانه شکل گرفت.

فعالیت‌های تیپ امام صادق (ع) در راستای منویات رهبر انقلاب است

فرمانده تیپ امام صادق (ع) گفت:از زمان شکل گیری این تیپ، شاهد پیش برد اهداف تعیین شده و اجرای منویات رهبر انقلاب در حوزه بوده ایم.

همچنین حجت الاسلام معتمد در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه اظهار داشت: تیپ رزمی تبلیغی مستقل امام جعفرصادق (ع)، متشکل از روحانیون پپشکسوت دفاع مقدس در قالب گردان‌های رزمی تبلیغی، امداد و نجات، سایبری و... با اهداف ترویج نیرو‌های انقلابی بین حوزویان، مطالبه گری منویات رهبرانقلاب، اشراف اطلاعاتی و اعزام روحانیون به بعضی مناطق، است.

فرمانده تیپ امام صادق (ع) افزود: تاکنون کمک‌های بسیار خوبی از سوی این تیپ شده که از جمله آن کمک رسانی ۱۹ کامیون وسایل بالغ بر ۳۵۴ میلیون تومان بوده است.

وی بیان کرد: از زمان شکل گیری این تیپ، شاهد پیش برد اهداف تعیین شده و اجرای منویات رهبر انقلاب در حوزه بوده ایم.

معتمد گفت: زمانی که نخست وزیر ژاپن پیام رئیس جمهور آمریکا را به رهبر انقلاب رساند، همه شنیدند که پیام رهبر انقلاب به رئیس جمهوری آمریکا چه بود؛ اما در این بین بعضی از معاندین دنبال سوء استفاده از این مسئله بودند.

فرمانده تیپ امام صادق (ع) خاطرنشان کرد:، ولی در تریبون نماز جمعه تهران حضرت عالی به خوبی این مسئله را برای مردم تبیین کردید و به روشنگری در مورد دیدار اخیر رهبر انقلاب با نخست وزیر پرداختید.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس خبرگان نیروی مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند

وزیر دفاع چین در دیدار با وزیر دفاع کشورمان حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و گفت:ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگ‌های در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در این دیدار ضمن تشکر از مواضع و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز امریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دو طرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین المللی، همکاری و همگرایی بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه غرب اسیا، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس امنیتی پکن بر تداوم همکاری‌ها تاکید کرد.

وزیر دفاع چین در این دیدار خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشر دوستانه به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به اسرائیل
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد