Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@16:24:15 GMT

تغییر مدیر در شبکه ٣/ اینبار شایعه نیست!

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۰۹۴۴

تغییر مدیر در شبکه ٣/ اینبار شایعه نیست!

به گزارش سرویس فرهنگ  و هنر خبرگزاری برنا؛ به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، علی فروغی مدیر شبکه سه در حکمی ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد در بخشی از این حکم ضمن بیان ماموریت‌های گسترده شبکه سه ولزوم بهره‌گیری از منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای تولیدات آورده است: «این ضرورت ایجاب می‌نماید تا فردی باتجربه، مدبر و آشنا به مسائل رسانه مسئولیت کمک فکری و اجرایی به مدیران محترم گروه‌ها و برنامه‌سازان را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو انتظار دارم ضمن پیگیری جدی، برنامه‌ریزی مناسبی را برای تحقق این موارد به‌عمل آورید».

فروغی همچنین در حکم جداگانه‌ای محمدرضا نجارزاده را به سمت مدیر گروه اجتماعی شبکه سه منصوب کرد.

در بخشی از حکم فروغی به نجارزاده آمده است: «با توجه به ضرورت طی مراحل درمانی برادر عزیز و گرانقدر، مدیر مجرب و موفق گروه اجتماعی شبکه سه جناب آقای مهندس کریمان و نظر به تعهد، تخصص و تجربه‌های ارزشمند شما در امور رسانه، به سمت مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما منصوب می‌شوید».

در بخش پایانی این حکم نیز آمده است: «از زحمات و تلاش‌های مجدانه و موفق برادر عزیزم جناب آقای مهندس کریمان در زمان تصدی این مسئولیت که صفحات ماندگاری از موفقیت‌های رسانه‌ای را رقم زدند، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌نمایم».

محمدرضا نجارزاده پیش از این مدیر طرح و برنامه شبکه سه بوده است.

  کد خبر

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه روابط عمومی برنا مدیر شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مستند پرتره «ابوجهاد، پدرِ جهاد» ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه -۱۱ اردیبهشت ماه- برای نخستین بار پخش می‌شود و بازپخش آن روز چهارشنبه -۱۲ اردیبهشت ماه - در ساعت ۰۰:۳۰ و ۱۵.۳۰ خواهد بود.

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم‌پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود.

او از نظر رژیم صهیونیستی یکی از سرسخت‌ترین دشمنان این رژیم به شمار می‌آمده و به همین دلیل نیز بار‌ها برای ربودن و ترور او تلاش شده است.

مستند «ابوجهاد، پدرِ جهاد» به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح تهیه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • دسترسی کودکان فرانسه به گوشی و شبکه اجتماعی محدود شود
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید