Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال کلمبیا از پیروزی برابر آرژانتین بسیار خوشحال است و از برنامه ریزی خوب کی‌روش برای پیروزی در این دیدار سخن به میان آورد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، تیم‌ ‌ملی فوتبال  کلمبیا رقابت‌های کوپا آمه ریکا را بسیار خوب آغاز کرد. کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش در دیدار برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین که یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی است توانست با دو گل به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوان کوادرادو، یکی از بازیکنان سرشناس کلمبیا بعد از این دیدار، گفت‌: برای این دیدار تلاش بسیار زیادی از خود نشان دادیم چرا که می خواستیم به ناکامی خود برابر آرژانتین پایان دهم و به پیروزی برسیم. خوشبختانه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم که با شایستگی هم به پیروزی برسیم.

او در ادامه‌ اظهاراتش اضافه کرد: سرمربی تیم برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای این دیدار داشت و ما توانستیم آن را اجرا کنیم و با پیروزی از میدان خارج شویم. می‌خواهیم در برزیل تاریخ سازی کنیم. تاریخ خواهد نوشت که کلمبیا توانست آرژانتین را شکست دهد و این بسیار خوشحال کننده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کلمبیا خوان کوادرادو کوپا آمه ریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی الوحده امارات با حضور احمد نوراللهی

در ادامه هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر یک بازی برگزار شد. در این بازی الوحده در ورزشگاه خانگی خود از النصر پذیرایی کرد و توانست با یک گل به پیروزی برسد. احمد نوراللهی هافبک ایرانی الوحده مثل دیدار‌های قبلی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و ۹۰ دقیقه بازی کرد.

تک گل الوحده را در این بازی عمر خربین به ثمر رساند.

الوحده با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با ۳۸ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی باقی ماند.

الوصل با ۵۵ امتیاز در صدر قرار دارد و در آستانه کسب عنوان قهرمانی است.

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل
  • چالش عربستان با تداوم پروژه نئوم
  • برنامه ریزی برای صادرات ۳ میلیارد دلار کالا از مرز مهران به عراق
  • افشاگری‌ها علیه قالیباف؛ از اهداف کوتاه مدت تا برنامه ریزی بلندمدت
  • اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مازندران
  • پیروزی الوحده امارات با حضور احمد نوراللهی
  • رفع مشکلات بیجار با برنامه‌ریزی محقق می‌شود
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار