Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:12:38 GMT

حمله پهپادی مجدد ارتش یمن به فرودگاه‌ ابها

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۲۳۵۳

حمله پهپادی مجدد ارتش یمن به فرودگاه‌ ابها

رسانه‌های یمنی از حملات پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی به فرودگاه‌های "ابها" و جیزان خبر دادند. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند پهپاد قاصف 2k دو فرودگاه "ابها" و جیزان را هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز جمعه با اعلام دومین حمله پهپادی به فرودگاه ابها از شرکت‌های هواپیمایی و غیرنظامیان خواست از فرودگاه‌ها و مواضع نظامی(عربستان) به سبب آنکه اهداف مشروعی هستند، دور شوند.

عملیات ابها شکست رادارهای نظامی آمریکایی را ثابت کرد

وی تاکید کرد فرودگاه‌ها و مواضع نظامی کشورهای جنگ افروز و متجاوز دیگر امن نیست و عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی تا زمانی که تجاوزگری و محاصره تحمیلی علیه ما ادامه داشته باشد، تشدید می‌شود.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آخرین تحولات یمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات یمن آخرین تحولات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله

در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا، راننده یک کامیون نظامی به هلاکت رسید.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که یک اسرائیلی در حمله حزب الله بامداد جمعه با موشک ضدزره به مزارع اشغالی شبعا کشته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که راننده یک کامیون نظامی در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه نظامی ارتش اشغالگر در مزارع اشغالی شبعا کشته شده است.

سخنگوی ارتش اشغالگر هم از وقوع «یک حادثه امنیتی سخت» در مرزهای لبنان و تبادل آتش بین نیروهای حزب الله و نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا و اعزام بالگرد به منطقه درگیری خبر داد.

ارتش اشغالگر مدعی شد که در پاسخ به این حمله مرگبار، انبارهای سلاح و سکوهای پرتاب موشک حزب الله را در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که رزمندگانش ساعت ۲۳:۱۰ پنجشنبه شب در نزدیکی پایگاه «رویسات العلم» در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا، یک کاروان مکانیزه ارتش رژیم صهیونیستی را در کمین ترکیبی گرفتار کردند.

مقاومت اسلامی در بیانیه کوتاهی که سحرگاه روز جمعه منتشر کرد، مسؤولیت این عملیات را بر عهده گرفت و توضیح داد که مجاهدانش کاروان نظامی صهیونیست‌ها را با موشک های هدایت شونده، توپخانه و سلاح‌های راکتی هدف قرار دادند.

در جزئیات بیشتر، مقاومت حزب الله تأکید کرد زمانی که کاروان ارتش اشغالگر به نقطه کمین رسید، با سلاح‌های هدایت شونده، توپخانه و راکت هدف قرار گرفت که طی آن دو خودرو نظامی منهدم شد و دشمن صهیونیستی برای خارج کردن تلفات خود مجبور به ایجاد ستون‌های دود شد.

منابع المیادین فاش کردند که یک کامیون نظامی متعلق به گردان ۱۲ تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در میان کاروان مکانیزه این رژیم بود که در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در کمین مقاومت قرار گرفت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه