Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار با والدین و خانواده گرامی شهید والامقام «نقی نادعلی اوغلی» در اردبیل اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا مایه خیر و برکت جامعه هستند و حق بزرگی بر گردن ما دارند که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی است.

وی با اشاره به این که روحیه ایثار و استقامت زمینه رسیدن به سعادت و خوشبختی است بیان کرد: مقاومت و ایستادگی در جنگ هشت سال دفاع مقدس یک اولویت مهم و اساسی بوده که شهدای والامقام کشورمان با حمایت و دفاع از فکر و اندیشه ملت ایران اسلامی از خاک پاک کشورمان دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا یک وظیفه و رسالت خطیر و حساس برای ما است و با توجه به برکت و حیات‌آفرینی که در این دیدارها وجود دارد باید این دیدارها ادامه دار باشد تا خروجی مورد انتظار را بتوانیم به دست آوریم که این موضوع برای ما حائز اهمیت است.

عاملی بیان کرد: شهدای والامقام کشورمان برای به دست آوردن ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند که این موضوع برای ما حائز اهمیت است تا با دفاع از کیان و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی به تمامی اهداف خود برای دفاع از موقعیت حساس از کشور گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بسیجی شهید «نقی نادعلی اوغلی» متولد دهم بهمن 1344 بود و در 15 بهمن 1365 منطقه عملیات افتخار آفرین کربلای پنج منظقه عملیاتی شلمچه به خیل شهیدان پیوست.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: امام جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهر ریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضور پیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزار شد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها ره پیدا کرد. زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفت و از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابت ها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899474

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • سلامت از ارکان اصلی خوشبختی و بهروزی/ خانواده سلامت محور «زندگی زیسته» سالمی دارد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود