Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@13:08:16 GMT

مجموعه داستان « سرقت مُصلِحانه» به بازار کتاب آمد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۲۶۷۲

مجموعه داستان « سرقت مُصلِحانه» به بازار کتاب آمد

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه، مجموعه داستان «سرقت مصلحانه» آثار برگزیده حاصل از برگزاری جلسات «حلقه داستان کوتاه » در انتشارات مدرسه است که توسط کارشناسان انتخاب شده است.

 

«سرقت مصلحانه» شامل ۷ داستان تألیفی و سه داستان ترجمه است. احمد اکبرپور، مصطفی خرامان، مهسا لزگی، محمد‌رضا یوسفی، مهسا ملک مرزبان، عبدالمجید نجفی، علی ناصری، فرد گیبسون، خوان ویلورو و نوشیو موری ۱۰ نویسنده‌‌ای هستند که آثار‌شان در این مجموعه منتشر و در دسترس خوانندگان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش؛ «حلقه داستان کوتاه» با هدف احیای نوع ادبی داستان کوتاه برای نوجوانان و تشویق نویسندگان به خلق داستان‌های کوتاه در نیمه نخست سال ۹۶ در انتشارات مدرسه شکل گرفته است. در این حلقه بیش از ۱۰۰ نویسنده کودک و نوجوان عضو هستند که دو نوبت در هر ماه در سالن اجتماعات انتشارات مدرسه دور هم جمع می‌شوند و داستان کوتاهی را که نوشته‌اند در نظر دیگران قرار می‌دهند. در نتیجه این جلسات داستان‌ها کارشناسی می‌شوند و در قالب مجموعه «حلقه داستان ۱.۲.۳و...» چاپ می‌شود. پیشتر جلد و ۲و۱ از این مجموعه به نام‌های «برنده یا بازنده» و «تابع بی‌نهایت» چاپ شده است.

 

«سرقت مُصلِحانه» در ۸۸ صفحه و به قیمت ۱۷۰۰۰ تومان در فروشگاه‌های انتشارات مدرسه در دسترس مخاطبان قرار دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ظهر پنج شنبه در این مراسم اظهار داشت: این مستند، روایتی از مجموعه فعالیت‌های بانو رحیمه همتی طاحونه، مسئول خواهران قرارگاه فرهنگی مسجد سیدمصطفی خمینی بوشهر است.

حجت‌الاسلام محمد قادری افزود: وی بانوی فعالی است که در بستر انقلاب اسلامی علاوه بر شئون مادری نخ تسبیحی در فعالیت‌های اجتماعی است و نقشی محوری در ترویج و تحقق ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تمجید از این کار فاخر خواستار تولید مجموعه‌های دیگری از این روایت‌ها شد و بر آمادگی صدا و سیما برای نشر چنین آثار ارزشمندی تأکید کرد

مائده پیامی، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این مراسم در سخنانی این مستند را روایتی از رحیمه همتی به عنوان سندی از الگوی سوم زنان عنوان کرد که برای اولین بار انجام می‌شود و یک کار جدید از امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر است.

در این مراسم با حضور حاج کاظم بنفشه، همسر بانو همتی و همچنین عوامل و سازندگان این مجموعه مستند رونمایی از این مجموعه انجام، و مجوز اولین کانون فرهنگی تبلیغی تخصصی رسانه بانوان استان به مدیر سازنده این مستند اعطا شد.

کد خبر 6088441

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد