Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@11:29:05 GMT

برنامه قطعی احتمالی برق اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۲۶۷۷

رئیس اداره برق منطقه ورامین از برنامه قطعی احتمالی برق در این شهرستان برای امروز یکشنبه خبر داد. ناطقان: مسلم حاجی مزدارانی رئیس اداره برق منطقه ورامین صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال وارد شدن به فصل گرما هستیم و طی پیش‌بینی‌های انجام‌شده دما در روزهای یکشنبه و دوشنبه افزایش چشمگیری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: برنامه احتمالی مدیریت بار در شبکه‌های توزیع نیروی برق برای منطقه برق ورامین تهیه‌شده تا همشهریان تمهیدات لازم را بیندیشند.

رئیس اداره برق منطقه ورامین بیان کرد: این برنامه به‌صورت هم‌زمان در سرتاسر کشور اجرا خواهد شد، البته این برنامه احتمالی بوده و تابع شرایطی همچون افزایش دما، میزان مصرف و شرایط شبکه‌های انتقال دارد و ممکن است، با توجه به این مسائل برخی از محدودیت‌ها اجرا نشود.

حاجی مزدارانی افزود: طبق این برنامه ساعت ٩ لغایت ١١ صبح خیابان باهنر، سیلو، فلاحی، حامدی، شهرک اصلاح بذر، بلوار شهید اشرفی اصفهانی دانشسرا، بخش اعظم خیابان شهدا و روستاهای حسین‌آباد دفتری و سعدآباد املاک مشمول قطعی احتمالی برق خواهند بود.

وی اضافه کرد: ساعت ١١ لغایت ١٣ نیز مجتمع ادارات، خ دولت، احداثی، شهید بهشتی، اسفند آباد، سکینه بانو، خ دانشگاه و بلوار امام خمینی مشمول قطعی احتمالی برق می‌شوند.

رئیس اداره برق منطقه ورامین برنامه قطعی احتمالی برق از ساعت ١٣ لغایت ١٥ را به این صورت اعلام کرد: خیابان شهید شیرودی، خیابان مسجد جامع، خیابان میراث فرهنگی، خیابان بازرگانی، شیرودی، قشلاق امروآباد، موسی‌آباد بختیاری، محله روغنکشی، چاله شنی، کاظم‌آباد و خیابان‌های اطراف، روستاهای باغ خواص، علی‌آباد و کلیه مسیر محور باغ خواص و موسی‌آباد کاشانی، روستاهای تجره و سوره و محور قاسم‌آباد و روستاهای اطراف محور ورامین-تهران سمت راست و خیابان شهید زواره خیرآباد شامل قطعی احتمالی برق می‌شوند.

حاجی مزدارانی ادامه داد: ساعت ١٧ لغایت ١٩ نیز کارخانه وارنا، مسیر روستای خورین و خیابان‌های این محور، روستاهای سلمان آباد، قلعه بلند، حسن‌آباد کوه گچ، حصارکلی، محمدآباد عرب‌ها و علی‌آباد محیط در برنامه قرار دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی از خیابان‌ها و محلات به دلیل اینکه در مسیر نقاط استراتژیک همچون چاه‌های آب شرب و مراکز درمانی قرار دارند از این برنامه خارج می‌شوند و نیز در صورت همراهی بخش‌های مختلف جامعه و اصلاح الگوی مصرف و اجرای صحیح برنامه مدیریت مصرف احتمال خروج بخش‌های خانگی از اجرای این برنامه وجود دارد. منبع: فارس برچسب ها: برنامه قطعی ، برق ، ورامین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: برنامه قطعی برق ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در ورامین طی سخنانی گفت: عملکرد نمایندگان فرماندار در انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی عالی بود و باید این عملکرد در مرحله دوم نیز تکرار شود.

وی افزود: عملکرد عالی شما نمایندگان فرماندار باعث شد که به اذعان همه کارشناسان، انتخاباتی بی نقض در اجرا برگزار شود.

فرماندار ویژه ورامین با اشاره به اهمیت صیانت از آرا گفت: ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است و باید نمایندگان فرماندار همانند دیگر اجزای ستاد انتخابات از حق الناس که همان آرای مردم باشد حراست و صیانت کنند.

وی افزود: در دور دوم با توجه به قوانین یک نامزد با یک رأی بیشتر وارد مجلس می‌شود و این حساسیت کار را نشان می‌دهد و باید نهایت دقت در برگزاری و شمارش آرا توسط عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار صورت پذیرد.

معاون استاندار تهران در پایان گفت: همکاری لازم عوامل اجرایی و نظارتی همانند دور اول باید در بالاترین سطح در این انتخابات انجام بگیرد.

کد خبر 6098748

دیگر خبرها

  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • ترکیب احتمالی تیم‌های رم و یوونتوس
  • آئین عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در ورامین
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین