Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ايگور کولاکوويچ پس از پيروزي ارزشمند تيم ملي ايران برابر لهستان گفت: ابتدا از سرمربي لهستان تشکر مي کنم که بعد از يک جنگ تمام عيار شاهد يک واليبال زيبا بوديم. به دليل يک سري از تصميات نادرست داوري مقداري عصباني شدم.
به گزارش آريا، سرمربي تيم ملي واليبال ايران گفت: با توجه به حضور جو سالن و تماشاگران موفق شديم واليبال زيبا را در مقابل قهرمان جهان به نمايش بگذاريم و مستحق اين پيروزي بوديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تاکيد کرد: ابتداي بازي در دريافت و توپ هاي برگشتي خوب عمل نکرديم اما با توجه به عملکرد آناليزورها توانستيم به بازي برگرديم. باز هم براي تيم قهرمان جهان احترام زيادي قائل هستم و آنها کيفيت بسيار بالايي دارند. خوشحاليم از اين پيروزي.
سرمربي تيم ملي گفت: چرا ابتدا بجاي تبريک پيروزي ها درباره ترکيب اصلي مي پرسيد. ما پيروز شده ايم چرا انتقاد درباره استفاده از ترکيب اصلي داريد؟ 11 بازيکن را در اين بازي استفاده کردم نمي دانم شما چه درخواستي داريد؟
وي گفت: مي خواهم يک سري مسائل را به شما بگويم. به نظر من امشب تماشاگران برنده اصلي رقابت بودند، آنها از پيروزي ايران لذت بردند. شما مي توانستيد سوال درباره نحوه مربيگري من درباره برد امشب جويا شويد. من هفت بازي را پيروزي شدم و با اين پيروزي ها اميدواري براي حضور در فينال شيکاگو وجود دارد. نحوه تمرينات آنها به قدري سخت است که هر روز تحت فشار و رنج هستند و شما بايد کاملاً به اين موضوع احترام بگذاريد و به اين بيانديشيد که چقدر بازيکنان تلاش و اذيت مي شوند چرا که آنها ايران و مردم را دوست دارند.
کولاکوويچ ادامه داد: چون هيچکس مانند مردم ايران نمي جنگد، شما مي توانيد مرا بکشيد، خواهش مي کنم مرا بکشيد من براي اين موضوع اماده ام اما حق اين بازيکنان را بيش تر در نظر بگيريد چرا که انها قهرمانان واقعي ايران هستند.
سرمربي تيم ملي واليبال ايران خاطرنشان کرد: همه از پيروزي ايران خوشحال هستند کسي درباره تعداد بازيکناني که بازي مي کنند سوالي ندارد. نمي خواهم مدام تکرار کنم که تا به امروز راه را با موفقيت طي کرده ايم آن هم در مقابل تيم هاي بزرگ. حتي آنها تيم قهرمان جهان بودند. بايد به بازيکنان احترام بگذاريم به رنج و فشاري که در تمرينات دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کولاکوويچ تيم ملي واليبال ليگ ملت هاي واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه