Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ طرح حفظ یک‌ساله قرآن کریم مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون شعبه شیخ شبان استان چهارمحال و بختیاری و مؤسسه مرکزی آن واقع در شهرستان گراش استان فارس ویژه افراد ۱۳ تا ۲۸ سال است و عدم تأهل و عدم اشتغال به تحصیل در طول دوره، از جمله شرایط پذیرش این دوره به شمار می‌رود.

پیش ثبت‌ نام این دوره با تماس با این مؤسسه انجام می‌شود و پس از انجام ثبت‌ نام اولیه، داوطلبان باید در مصاحبه که شامل آزمون کتبی، مصاحبه شفاهی و آزمون شفاهی روخوانی قرآن کریم است، شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داوطلبان پس از گزینش، در یک دوره ۴۵ روزه حضور می‌یابند و پس از قبولی در این مرحله، دوره اصلی حفظ از اول شهریور ۱۳۹۸ آغاز خواهد شد.

گفتنی است، شعبه مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون پس از درخواست جامعه قرآنی روستای شیخ شبان شهرکرد راه‌اندازی شد.

تربیت مربی و حافظ کل قرآن، اجرای طرح‌های حفظ شبانه روزی و طرح تسنیم مجمع‌القرآن در شیخ شبان، ایجاد تعاملات هر چه بیشتر میان قرآنیان شیخ شبان و مجمع‌القرآن فاطمیون گراش از اهداف راه‌اندازی این شعبه است.

مهسا اسفندیاری

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: طرح حفظ یکساله مجمع القرآن فاطمیون شیخ شبان چهارمحال و بختیاری گراش فارس ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان یک جادوگر؛ دیوید تیلور رسما خداحافظی کرد!

دیوید تیلور از تشک کشتی خداحافظی کرد.

طرفداری | جادوگر، چوب جادویی خود را کنار گذاشت.

دیوید تیلور بارها اعلام کرده بود دوست دارد پس از قهرمانی در المپیک پاریس از دنیای کشتی خداحافظی کند اما آرون بروکس پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا با شکست مجیک‌من سهمیه المپیک را کسب کرد تا تیلور به المپیک پاریس نرسد.

تیلور پس از شکست در انتخابی تیم ملی آمریکا برای حضور در المپیک پاریس، مورد توجه مسئولان کشتی ایالت اوکلاهاما به عنوان یکی از قطب‌های کشتی آمریکا قرار گرفت و سرانجام به عنوان سرمربی تیم کشتی ایالت اوکلاهاما انتخاب شد.

دیوید تیلور ملقب به جادوگر، یک مدال طلای المپیک و ۳ مدال طلا و یک نقره جهان را در کارنامه خود دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ماجرای خفگی دانش آموز ۷ ساله و نجات جان او توسط معلمش
  • پایان کار پایانه شرق در تهرانپارس تا پاییز/ پایانه جدید خرداد افتتاح می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • تداوم عملیات اجرایی طرح آبرسانی شهید شبان ارومیه
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • پایان یک جادوگر؛ دیوید تیلور رسما خداحافظی کرد!
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود