Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@20:20:35 GMT

انفجار یک انبار مهمات در غرب دمشق

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۳۳۳۱

انفجار یک انبار مهمات در غرب دمشق

به گزارش جهان نيوز به نقل از  ایسنا، یک منبع نظامی در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که یک انفجار در انبار مهمات متعلق به ارتش سوریه در غرب دمشق روی داد.

این منبع افزود: تحقیقات درباره دلایل این انفجار همچنان ادامه دارد.

سانا شامگاه شنبه اعلام کرد که صدای یک انفجار در شهر دمشق، پایتخت این کشور شنیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین راستا، رسانه‌های محلی سوریه نیز گزارش دادند که صدای شنیده شده ناشی از انفجاری در منطقه نظامی "مشروع دمر" بوده است.

این رسانه‌ها ساعتی بعد به نقل از یک منبع نظامی سوری اعلام کردند که انفجار مذکور در یک انبار مهمات متعلق به ارتش سوریه در غرب دمشق روی داده و این انفجار ناشی از گسترش آتش سوزی در علفزارهای واقع در نزدیکی انبار بوده است.

جزئیات و ماهیت این انفجار و اینکه آیا منجر به کشته شدن افرادی شده است یا نه، هنوز مشخص نیست، اما تصاویری در این‌باره در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در این تصاویر، دودهای سیاه منطقه "مشروع دمر" را پوشانده است. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق

سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

بنابر اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

گفتنی است، در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام‌های حسین امان‌اللهی، سید مهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • ارتش اوکراین مجبور به جیره‌بندی مهمات شد
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روس‌ها
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روسها
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها