Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@04:27:26 GMT

حجم بار ترافیکی صبحگاهی در برخی از معابر تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۳۳۶۲

حجم بار ترافیکی صبحگاهی در برخی از معابر تهران

جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از حجم بار ترافیکی صبحگاهی در برخی از معابر تهران خبر داد.

 سرهنگ دوم عباس اوتادی جانشین اظهار داشت:در بزرگراهی شهیدهمت غرب به شرق از کبیری، بزرگراه حکیم غرب به شرق از شهید ستاری، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی غرب به شرق از ستار جنگل، برگزاه شیخ فضل الله شرق به غرب از جناح، خیابان آزادی از شهیدان، بزرگراه شهید نواب صفوی جنوب به شمال از ۹ دی، بزرگراه شهید چمران جنوب به شمال از تونل توحید تا پل گیشا و از سئول تا نمایشگاه شاهد بار ترافیک صبحگاهی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ عباس اوتادی در ادامه افزود:همچنین در محور بزرگراه شهید زین الدین شرق به غرب از امام علی (ع)، بزرگراه شهید بابایی شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه امام علی (ع) جنوب به شمال از جانبازان، بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب به شمال از سازمان آب، بزرگراه رسالت از دوربرگردان کرمان، آزاد راه تهران کرج غرب به شرق از پل غربی و جاده مخصوص کرج غرب به شرق از شیشه مینا با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه هستیم./ایلنا
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 احمد وحیدی؛ وزیر کشور به همراه معاون عمرانی شهردار تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

مختصات دقیق "پروژه بزرگراه شهید بروجردی" چیست؟ + فیلم

براساس این گزارش، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه 18 تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید. «پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) 9 کیلومتر است.

در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول 3/7 کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد