Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@12:38:26 GMT

سردار سنایی راد: حمله به نفتکش‌های ژاپن مشکوک است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۴۰۹۷

سردار سنایی راد: حمله به نفتکش‌های ژاپن مشکوک است

باشگاه خبرنگاران: سردار رسول سنایی راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا درباره دیدار نخست وزیر ژاپن و مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب ضمن پذیرش آبه شینزو نخست وزیر ژاپن به صراحت اعلام کردند که من پیامی برای آمریکایی‌ها ندارم.

وی با بیان اینکه بازتاب این دیدار در فضای رسانه‌های داخلی و خارجی به خوبی مشاهده شد، ادامه داد: بازتاب این دیدار راهبرد دشمن را برای مذاکره ذیل راهبرد فشار و تهدید خنثی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سنایی راد با بیان اینکه تهدید نظامی بی فایده است، یادآور شد: مقاومت ایران اسلامی دشمن را واردار به التماس برای مذاکره و تلاش برای پیدا کردن واسطه و میانجی کرده است.

وی با بیان اینکه حمله به نفتکش‌های ژاپن مشکوک است، خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها قبل از این حادثه مشکوک با تحریم پتروشیمی، به دنبال بهم زدن این دیدار و نتایج آن بودند.

سردار سنایی راد با بیان اینکه تحریم‌های پتروشیمی با سفر نخست وزیر ژاپن به ایران مغایرت دارد، افزود: ابعاد این حادثه مشکوک باید به سرعت روشن شود و این دیدار در مبادلات تجاری، اقتصادی و سیاسی دوطرف تاثیر زیادی خواهد داشت.

اخبار داغ ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد قیمت انواع ظرفشویی در بازار/ جدول قیمت‌ها بازار متشکل ارزی چه زمانی راه اندازی می‌شود؟ آقای افتخاری شما مجرم هستید!

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار سنایی راد نفتکش های ژاپن آبه شینزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار، امید حامدی فر بازیکن تیم فوتبال استقلال به سمت مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را زمین زد.

حامدی فر پس از این بازی گفت: از هواداران تیم که در هر شرایطی از ما حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه هم موفق عمل کنیم.

او در خصوص رفتاری که در خصوص بازیکن ذوب آهن داشت گفت: فوتبال چنین اتفاقاتی دارد. او در دیدار رفت توهین زشتی نسبت به من انجام داد. فوتبال این اتفاقات را دارد و طبیعی است. مطمئناً تیمی که برنده شده است چنین رفتاری نشان نمی‌دهد و من چیزهایی شنیدم که چنین رفتاری را انجام دادم.

کد خبر 6098831

دیگر خبرها

  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • قتل مشکوک یک اسرائیلی در مصر | ژنرال بلندپایه یا بازرگان؟
  • قتل مشکوک ژنرال اسرائیلی در مصر
  • حج امسال حج برائت است
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • رویت نور مشکوک در آسمان چند نقطه از ایران | فیلم
  • کلیپ| رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک