Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@13:54:45 GMT

سرنوشت گل ریحان البرز در هاله ای از ابهام

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۴۱۸۱

سرنوشت گل ریحان البرز در هاله ای از ابهام

به گزارش ایرنا، کشور ما نیز از این ورزش هیجان انگیز بی بهره نیست و توانسته در سطح آسیا و جهان حرف‌های زیادی در فوتبال برای گفتن داشته باشد و استعدادهای زیادی نیز در این رشته ورزشی پرورش دهد.

در تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، بازیکنان فوق العاده ای از استان‌های سراسر کشور هستند، بازیکنانی که به تنها چیزی که فکر می‌کنند بالا بردن پرچم پر افتخار کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان استان‌های کشور، البرز استانی است که استعدادهای بسیاری در رشته فوتبال دارد و طی سال‌های اخیر نشان داده که می‌تواند از آنچه که هست بالاتر برود.

این استان حدود ۲۵۰ تیم فوتبال و فوتسال دارد، که توجه بیشتر به این تیم‌ها می‌تواند سر منشأ استعداد یابی شود، استعدادهایی که در آینده نه چندان دور خواهند توانست برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

با وجود استعدادهای برتر فوتبال البرز، این استان هنوز نتوانسته یک تیم به لیگ برتر بفرستد و آرزوی لیگ برتری شدن سال‌ها است که بر دل مردم ایران کوچک مانده است.

تیم فوتبال گل ریحان البرز که پیش از این با نام اکسین البرز در رقابت‌های فوتبال کشوری حضور می‌یافت، تنها تیم این استان که در لیگ دسته یک کشور حضور دارد.

در هر فصل جدید نوید لیگ برتری شدن این تیم و تحقق آرزوی دیرینه را می‌دهند، اما بنا به دلایلی این آرزو محقق نشده است.

در فصل قبل لیگ دسته یک فوتبال کشور، گل ریحان البرز با وجود تمامی تلاش و پیروزی‌هایی که کسب کرده بود نتوانست از لیگ یک صعود کند و به جایگاه سوم جدول بسنده کرد.

اگر چه مسئولان این باشگاه و حتی سرمربی و هواداران این تیم امیدی به صعود آن به لیگ برتر داشتند، اما در نهایت با چند تغییر و استعفا در کادر سرمربی گری این تیم و به دنبال آن حواشی ایجاد شده، گل ریحان در فصل قبلی هم نتوانست صعود کندو آرزوی لیگ برتر بقار دیگر رنگ باخت.

در حالی که نزدیک به شروع فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال کشور هستیم و بازار نقل و انتقال‌ها داغ و بازیکنان در حال تمرین برای آغازی شروعی دوباره هستند، گل ریحان البرز در کما به سر می‌برد و خبری از فعالیت ورزشی این باشگاه به گوش نمی رسد.

تکلیف گل ریحان البرز به عنوان تنها تیم فوتبال استان در لیگ دسته یک کشور، در فصل جدید چه می‌شود؟ برخی اخبار در فضای مجازی نشان از بروز برخی اختلافات و حواشی می‌دهد، حواشی که می‌تواند جایگاه گل ریحان را از آنچه که هست به خطر بیاندازد و فوتبال البرز را تنزل دهند.

بر این اساس در گفت و گو با مدیر عامل باشگاه گل ریحان البرز آخرین وضعیت این تیم را جویا شدیم.

حمید حمزه لو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال ایجاد حواشی نیستیم، گلایه‌هایی داریم که برخی این گلایه‌های کوچک را بزرگنمایی کرده اند.

وی اضافه کرد: تمامی هدف ما این بوده که این تیم صعود کند و حداقل تقاضای ما از مسئولان ورزش استان نیز همکاری بوده است.

حمزه لو اظهار داشت: این در حالی است که همکاری از سوی مسئولان ورزش و فوتبال استان دیده نمی‌شود و اگر این عدم همکاری ادامه داشته باشد، یا امتیاز تیم را واگذار می‌کنیم و یا امسال تیم داری نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه در شرایط تنگنا قرار داریم، افزود: نیاز گل ریحان البرز، برجسته شدن در مطبوعات و رسانه‌ها نبوده، بلکه نیاز ما این بوده که امکانات ورزشی استان در اختیار تنها تیم البرز در لیگ دسته یک کشور قرار داده شود.

مدیر عامل باشگاه گل ریحان البرز افزود: در صورتی که این تیم مدیریت نشود، گل ریحان از دسته یک به دسته سوم کشور سقوط می‌کند و این برای آینده فوتبال این استان خوب نیست.

وی ادامه داد: زمین در اجاره ما بود، اما با برگزاری چندین مسابقه از سوی تیم‌های دیگر منجر شد تا این زمین آسیب ببیند و از نظر فنی قابل استفاده نباشد، اما به دلیل نبود شرایط چاره‌ای جز استفاده از این زمین را نداشته ایم.

حمزه لو گفت: در فصل قبل برخی نیز برای انتخاب سرمربی تیم دخالت می‌کردند و با یکی از مربی‌ها برای سرمربی گری تیم گل ریحان صحبت‌هایی نیز کرده بودند.

وی ادامه داد: فصل نقل و انتقال‌ها شروع شده و تیم‌ها به دنبال یارگیری هستند، این در حالی است که فوتبال البرز درگیر حواشی شده است.

این سخنان حمزه لو در حالی است که دبیر هیأت فوتبال البرز نظرات متفاوت‌تری ارائه می‌دهد و معتقد است که تمامی امکانات و نیازهای این تیم را در اختیار آنها قرار داده‌اند.

دبیر هیأت فوتبال البرز در گفت و گو با ایرنا افزود: هیأت فوتبال استان همکاری‌های لازم را برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات به میزبانی تیم گل ریحان در اختیار آنها قرار داده است.

محمد حشمتی افزود: وجود انضباط کافی و رضایت مردم و مسئولان نشان از شرایط خوب میزبانی در استان داشته است.

وی اضافه کرد: در خصوص ادعای مدیر عامل این باشگاه مبنی بر وصول هزینه سنگین برای برگزاری بازی‌ها، این ادعا را تکذیب و بیان می‌کنیم که تمامی پرداختی‌ها مطابق با قرارداد بین گل ریحان و هیأت فوتبال بوده است.

حشمتی گفت: تمامی هزینه‌ها به جهت پرداخت تمامی بخش‌ها برای برگزاری بازی‌ها بوده و اسناد مالی آنها نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: بر خلاف نظر مدیر عامل این باشگاه، هیأت فوتبال استان در هیچیک از موارد داخلی باشگاه از جمله انتخاب سرمربی و یا بازیکنان دخالتی نداشته و نخواهد داشت.

دبیر هیأت فوتبال البرز اظهار داشت: امتیاز گل ریحان البرز طبق ماده ۵ کمیسیون متعلق به این استان است و کسی حق ندارد که آن را از استان خارج کند.

حشمتی افزود: هدف هیأت فوتبال حمایت هر چه بیشتر از این تیم طبق ضوابط قانونی و کمک به پرورش جوانان موفق را بر هر امر دیگری ترجیح و رسالت خود را خدمت به فوتبال استان می‌داند.

وی با بیان اینکه رسالت ما تیم داری نیست و ما تنها مجری هستیم گفت: تمامی بازی‌ها طبق قرارداد انجام شد، از حاشیه خودداری و با هر حاشیه‌ای مقابله می‌کنیم.

گل ریحان تنها تیم البرز در لیگ دسته یک کشور است، عدم مدیریت درست می‌تواند ضربه جدی به این تیم وارد سازد، با این اوصاف انتظار می‌رود که مسئولان ورزشی استان با احساس مسئولیت بیشتری نسبت به این تیم وارد عمل شده و فوتبال البرز را یاری سازند.

۷۴۱۴/‏۶۹۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»

چندی پیش خبر‌هایی در باره سریال پایتخت در بعضی از سایت‌ها و صفحه‌های مجازی منتشر شد که اعلام می‌کرد بعد از مدت‌ها و پس از مطرح شدن معما‌ها و سناریو‌های متفاوت درباره علت ساخته نشدن سریال پایتخت ۷، پیش‌تولید این سریال شروع شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، ، این خبر شامل بخش مهم‌تری هم بود که واکنش‌های بیشتری از ساخت فصل جدید به دنبال داشت: شخصیت بهتاش در این فصل حضور نخواهد داشت.

بهتاش با بازی بهرام افشاری یکی از شخصیت‌های محبوب تماشاگران این سریال بود که در فصل پنجم و ششم این سریال حضور داشت. بهرام افشاری در فصل دوم هم البته در نقش دیگری در سریال بازی داشت، اما این دو فصل آخر بود که باعث شد او شهرت پیدا کند و بعدتر تبدیل به یکی از پولسازترین بازیگران سینمای ایران شود. حالا گفته می‌شود او به دلیل مشغله زیاد نتوانسته برنامه‌هایش را برای حضور در این فصل از پایتخت هماهنگ کند و به این ترتیب در این فصل حضور ندارد.

روزنامه «سینما» در این باره نوشته است: «ظاهرا بهرام افشاری و برنامه کاری فشرده اش تنها مشکل ساخت پایتخت هفت بوده است. توافق ساخت سری هفتم پایتخت به طور رسمی‌انجام شد تا این سریال محبوب دنباله دار باز هم به قاب تلویزیون بیاید.»

این خبر برای طرفداران پرتعداد سریال پایتخت خبر جالبی نبوده است و حتی یکی از سایت‌ها این کار را "بی معرفتی" خواند و از بهرام افشاری گلایه کرد که این کار در حق سریالی که با آن به شهرت رسیده، درست نیست. این سایت او را با هوتن شکیبا مقایسه کرد که با سریال لیسانسه‌های سروش صحت به شهرت رسید و بعد از آن هم با آن که برای فیلم شبی که ماه کامل شد، سیمرغ جشنواره فجر را به دست آورد، باز هم در فصل دوم سریال لیسانسه‌ها بازی کرد، در حالی که بسیاری فکر می‌کردند بعد از این جایزه دیگر در سریال حاضر نخواهد شد.

جعل یا واقعیت

بعد از تمام این خبر‌ها و واکنش‌ها گفته شده است احتمالا خبری که بیشتر سایت‌ها و صفحه‌های اینستاگرامی منتشر کرده اند، تنها یک فضاسازی رسانه‌ای بوده است. حتی گفته شده با وجود خبر‌های مختلف منتشرشده درباره پایتخت ۷، اما هنوز مقدمات تولید این مجموعه آغاز نشده است و مذاکرات پیرامون فیلمنامه این فصل سریال پایتخت بین محسن تنابنده و سیروس مقدم با مسئولان سیما فیلم در جریان است.

بازیگرانی که نبودشان در فصل هفت قطعی است

اگر خبر نبود بهرام افشاری در فصل هفت پایتخت جعلی باشد، اما آنچه قطعی است این است که مهران احمدی بازیگر نقش بهبود فریبا در این فصل از پایتخت حضور ندارد. خبر نبود بهبود در این فصل مدت‌ها پیش اعلام شده بود و علاوه بر آن سارا و نیکا فرقانی هم در این فصل بازی ندارند. البته مشخص نیست نقش آن‌ها به کلی حذف شده یا بازیگران دیگری به جای آن‌ها بازی خواهند کرد.

زمان پخش سریال و نسخه سینمایی

دی ماه گذشته اعلام شد سرانجام تکلیف سریال پایتخت مشخص شده و قرار است یک نسخه سینمایی برای پخش در نوروز ۱۴۰۳ ساخته شود که طبق روال گذشته تهیه‌کننده آن الهام غفوری و کارگردان آن سیروس مقدم است و بازیگران اصلی هم در آن حضور دارند.

تهیه‌کنندگی این نسخه سینمایی را به روال قبل الهام غفوری بر عهده خواهد داشت و سیروس مقدم آن را کارگردانی خواهد کرد. همچنین بازیگران اصلی در ترکیب حضور خواهند داشت. مدت زمان این تک قسمتی هم ۱۰۰ دقیقه اعلام شده بود. همان زمان هم گفته شد فصل هفتم سریال «پایتخت» در ۱۶ قسمت تولید شده و در سال ۱۴۰۳ یا نوروز ۱۴۰۴ پخش خواهد شد. به هر حال نوروز امسال نه نسخه سینمایی پایتخت پخش شد و نه فصل هفتم سریال. حالا باید دید در نوروز ۱۴۰۴ پایتختی پخش خواهد شد یا نه.

دیگر خبرها

  • ۴ سال سرنوشت کشور را به دست افراد اصلح بسپاریم
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • ابهام بزرگ بایرن برای بازی مرگ و زندگی برنابئو
  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟