Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه بیان کرد: ۱۵۷ میلیارد تومان منابع برای جبران خسارت ناشی از سیل در استان کرمانشاه اختصاص یافته که شامل ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات برای مسکن، ۴۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای بخش کشاورزی و ۸۲.۵ میلیارد تومان تسهیلات بخش کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بخش مسکن این تسهیلات برای ۹۰۰ واحد آسیب دیده در نظر گرفته شده که شامل تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی برای واحد‌های تخریبی شهری، ۴۰ میلیون تومانی برای واحد‌های تخریبی روستایی و ۱۵ میلیون تومانی برای واحد‌های تعمیری شهری و روستایی است.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، تسهیلات معیشتی برای خرید اقلام ضروری منازل نیز ۱۵ میلیون تومان تعیین شده است.

وی نرخ بهره تسهیلات جبران خسارت سیل را چهار درصد اعلام کرد و افزود:، چون این تسهیلات قرض‌الحسنه است نرم افزار خاص خود را دارد که باید در اختیار بانک‌ها قرار گیرد و این کار ظرف چهار، پنج روز آینده انجام خواهد شد.

انتهای  پیام/ز


اختصاص ۱۵۷ میلیارد تومان منابع برای جبران خسارت ناشی از سیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری

 

شبکه بهداشت به زنانی که به تازگی طعم خوش مادر شدن را چشیده اند، مشاوره شیردهی رایگان ارائه می‌دهد.

 روند پرداخت تسهیلات فرزندآوری در استان نشان می‌دهد که با افزایش پرداخت تسهیلات در سال گذشته، میزان فرزندآوری نیز رشد داشته است.

کریمی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان در گفتگو با جوانه گفت: پارسال بیش از ده هزار نفر در استان وام فرزندآوری دریافت کردند.

یکی از همشهریان نیز در گفتگو با جوانه از چگونگی پرداخت یارانه ۶۰۰ هزار تومان در قالب طرح یسنا گلایه کرد.

امیدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم این گونه پاسخ داد: این طرح به صورت نمونه در هشت استان کشور در حال اجرا می‌باشد.

مرکز مشاوره شیردهی شبکه بهداشت نیز در حمایت از زنانی که به تازگی طعم خوش مادر شدن را چشیده اند، مشاوره رایگان می‌دهد تا بتوانند دوران شیردهی به خوبی پشت سر بگذارند.

آگاهی بخشی به خانواده در رابطه با اثرات منفی و عوارض سقط جنین میتواند این ناهنجار اجتماعی را کاهش دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!