Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی یزد، امید ستوده رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد گفت: این اداره با همکاری آموزشکده فنی وحرفه ای سما جهت آموزش اصولی اقدام به برگزاری کلاس های تخصصی ورزشی بصورت سالیانه و در رشته های والیبال در مقاطع سنی 8الی 19سال، بدمینتون در مقاطع 7 الی 13سال و فوتسال در مقاطع زیر 15سال کرده است تا علاقه مندان به رشته های ورزشی از این کلاسها، استفاده مطلوب نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در پایان کلاس ها توانایی و مهارت کافی برای ارائه خدمات علمی – تخصصی در سطوح ورزش قهرمانی و حرفه ای کشور را کسب کرده و گواهی شرکت در کلاس دریافت می کنند.

در ادامه امید ستوده مسئول برگزاری کلاس‌های ورزشی اظهار داشت: توجه به این نکته ضروری است که ورزشکاران رشته های ورزشی جهت استفاده بهینه و تمرینات اصولی و علمی باید آموزش لازم را گذرانده تا در رشته مورد نظر خود به درجه مطلوب و رضایت بخش نائل آیند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در برگزاری کلاس های ورزشی برای فرزندان همکاران دانشگاهی و دانشجویان تخفیف شهریه در نظر گرفته می شود.

انتهای پیام /

325 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان باید مقابل ترفندهای دشمن هوشیارانه عمل کنند
  • دانشگاهیان باید در مقابل ترفندهای دشمن هوشیارانه عمل کنند
  • جشنواره فرهیختگان جوان آغاز شد
  • راه‌اندازی۶ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • جزئیات فعالیت ۴ کارگروه تخصصی اجلاس سراسری معماری و شهرسازی
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان