Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@09:58:01 GMT

ظریف کی به مجلس می‌آید؟

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۴۸۱۹

ظریف کی به مجلس می‌آید؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوال چند تن از نمایندگان از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه درباره رژیم حقوقی دریای خزر گفت: قرار بود تا وزیر در جلسه روز دوشنبه(20 خرداد) برای ارائه توضیحات حضور یابد که به دلیل سفر وزیر امور خارجه آلمان به ایران حضور وی در جلسه علنی به آینده موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طبق روال وزیر امور خارجه باید در اولین فرصت در جلسه علی پارلمان حضور یافته و پیرامون سوال نمایندگان توضیحاتی را ارائه دهد، افزود: احتمالا وزیر خارجه در جلسه روز (دوشنبه 27 خرداد) در جلسه حاضر شده و به سوالات وکلای ملت پاسخ دهد.

 قرار بود تا در جلسه روز (دوشنبه) سوالات مصطفی کواکبیان نماینده تهران، حسین‌زاده نماینده نقده و قربانی نماینده آستارا از ظریف پیرامون وضعیت حقوقی دریای خزر مطرح شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزیر امور خارجه محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه در سفر به ریاض، پایتخت عربستان سعودی در روزهای ۲۸ تا ۲۹ آوریل، قرار است به ابتکارات آنکارا برای به رسمیت شناختن دولت فلسطین ادامه دهد.

منابع دیپلماتیک ترکیه در این خصوص اعلام کردند که فیدان یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در ریاض با اعضای گروه تماس تشکیل شده از سوی سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب برای پایان دادن به کشتار مردم مظلوم غزه و تضمین صلح دائمی دیدار و گفتگوخواهد کرد.

به گفته این منابع قرار است گروه تماس با وزرای خارجه کشورهای غربی نیز دیدار کند.

گفته می‌ شود وزیر امور خارجه ترکیه در ریاض دیدارهای دوجانبه ای نیز خواهد داشت و محور گفتگوها هم آخرین وضعیت تحولات در نوار غزه خواهد بود.

کد خبر 6090379

دیگر خبرها

  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • پس لرزه‌های یک شکست
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد