Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@14:05:44 GMT

کشف و ضبط مزرعه ارز دیجیتالی در سملقان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۴۹۶۱

کشف و ضبط مزرعه ارز دیجیتالی در سملقان

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی گفت: یک مزرعه تولید ارز دیجیتالی «بیت کوین» به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال در شهرستان مانه و سملقان کشف و پلمب شد. بیت کوین

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر راه اندازی مزرعه تولید ارز دیجیتالی (بیت کوین) توسط افرادی بصورت غیر مجاز و غیر قانونی در سطح شهرستان مانه وسملقان، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان و شهرستان مانه و سملقان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بلافاصله مأموران در این رابطه با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین رصد اطلاعاتی محل قرار گرفتن این دستگاه‌ها را شناسایی کردند، افزود: مأموران بعد از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سملقان

این مقام ارشد نیروی انتظامی در استان با اشاره به اینکه مأموران بعد از حضور در محل قرار گرفتن این دستگاه‌ها اقدام به بازرسی از آن کردند، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۷۸ دستگاه بیت کوین که برق آن نیز به طور غیر مجاز از طریق ترانس فشار قوی تأمین می‌شد کشف و ضبط شد.

مظاهری با بیان اینکه مأموران در همین راستا تعداد دو متهم را نیز دستگیر و به مقر نیروی انتظامی انتقال کردند، یاد آور شد: مأموران در بازجویی‌های فنی بعمل آمده موفق شدند در یک عملیات جداگانه تعداد ۱۷ دستگاه بیت کوین را نیز که در یک محل دیگر مستقر شده بود را کشف و ضبط نمایند.

خراسان شمالی

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه با دستور قضائی هر دو مکان پلمب شد، تصریح کرد: در بررسی‌های بعمل آمده ارزش این دستگاه‌ها پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

مظاهری با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، ادامه داد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه اقدام غیرقانونی که باعث شود اقتصاد و امنیت و آرامش جامعه به خطر بیفتد، برخورد می‌کند و از شهروندان نیز همواره انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه