Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@12:33:55 GMT

گوچی گزینه جدید پرسپولیسی ها

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۵۲۳۲

گوچی گزینه جدید پرسپولیسی ها

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با کسب ۶۱ امتیاز به قهرمانی لیگ برتر رسید و موفق به ثبت هت تریک شد، در رقابت‌های جام حذفی نیز از سد داماش گیلانیان گذشت و همزمان به ۲ قهرمانی در لیگ و حذفی رسید که رکورد قابل توجهی است. پس از پایان بازی ها، پرسپولیسی‌ها به تعطیلات رفتند و قرار است ۵ تیر تمرینات سرخ پوشان با هدایت برانکو در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان پایتخت درحال حاضر فقط یک جای خالی در لیست بزرگسال خود دارند که به نظر می‌رسد متعلق به شایان مصلح باشد و پرسپولیسی‌ها با او قرارداد جدیدی امضا کنند و در این صورت، پرسپولیسی‌ها فقط می‌توانند با خروج نام بازیکن بزرگسالی، فوتبالیست جدیدی را به خدمت بگیرند.

علی علیپور و سیامک نعمتی نیز که در فصل گذشته سهمیه زیر ۲۵ سال بودند، حالا در فهرست بزرگسالان جای دارند و به همین دلیل لیست تکمیل است و سرخپوشان در صورتی می‌توانند بازیکن جدیدی بگیرند که نام یک نفر را خارج کنند.

به احتمال زیاد مهاجم جوان مازندرانی (علیپور) لژیونر و راهی اسپانیا می‌شود و با جدایی احتمالی بودیمیر کروات، پرسپولیسی‌ها در صدد بودند تا مهدی طارمی را به خدمت بگیرد، اما او به مدیران تیم سرخپوش اعلام کرد، قصد دارد تا فوتبالش را در اروپا ادامه دهد و به همین دلیل پرسپولیسی شدن این بازیکن منفی است.

با جدایی علیپور و بودیمیر، پرسپولیس در پست مهاجم بدون بازیکن است و هرچند سرخپوشان در گذشته با رضا قوچان نژاد مذاکراتی داشتند و او اعلام کرد، درحال حاضر در اروپا خواهد ماند، اما احتمال دارد شاگرد برانکو در پرسپولیس شود.  

سرخپوشان محمد امین اسدی، مهدی شریفی، سیامک نعمتی و ... در پست مهاجم در اختیار دارند، اما هیچ کدام مانند گوچی، مهاجم هدف پست اصلی شان نیست و به همین دلیل پرسپولیسی‌ها در صدد جذب او هستند.  

در حال حاضر بیرانوند، رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، خلیل‌زاده، عالیشاه، ماهینی، کامیابی‌نیا، انصاری، نوراللهی، ربیع خواه، مصلح، شیری، شریفی، ترابی، رفیعی، بودیمیر، نعمتی و علیپور ۱۸ بازیکن بزرگسال پرسپولیس برای لیگ نوزدهم محسوب می‌شوند و محمد نادری و بشار رسن در صورتی که ماندنی شوند در لیست زیر ۲۵ سال قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

مذاکره پرسپولیس با برند معتبر برای تهیه البسه تیم

پروفسور به کرواسی برگشت

خوش آمدگویی خبرنگار سعودی به سرمربی پرسپولیس

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد

به گزارش "ورزش سه"، لیگ بیست و سوم در حالی برای پرسپولیس به پایان می‌رسد که این تیم سومین خط حمله برتر را در اختیار دارد اما در جدول گلزنان خبری از مهاجمان این تیم نیست. نکته مهم در مورد خط حمله پرسپولیس، تغییرات متعددی است که باعث شده تا نبیل باهویی، شهاب زاهدی و عیسی آل‌کثیر هر کدام به مدت نیم فصل در خط آتش قرمزها قرار بگیرند.

البته عیسی و زاهدی عملکرد قابل قبولی در ترکیب پرسپولیس داشتند اما معضل چند فصل اخیر پرسپولیس در خط حمله، مسئله درخشش مستمر مهاجمان است که به خصوص بعد از جدایی علی علیپور، هرگز دیده نشده و مواردی چون محرومیت، مصدومیت و جدایی، جلوی این موضوع را گرفته است.

علی علیپور، آخرین مهاجم پرسپولیس است که در یک فصل لیگ برتر موفق شد گل‌های خود را دو رقمی کند. علیپور در لیگ هفدهم 19 گل و در فصول بعدی 14 و 12 گل به ثمر رساند و سپس پایتخت ایران را به مقصد پرتغال ترک کرد تا پیراهن ماریتیمو و ژیل ویسنته را بر تن کند.

او در مجموع فصولی که برای پرسپولیس بازی کرد، 72 گل به ثمر رساند تا بالاتر از حسین کلانی، پنجمین گلزن تاریخ باشگاه لقب بگیرد. با این حال علیپور بعد از جدایی از پرسپولیس و در چهار فصل بازی برای ماریتیمو و ژیل ویسنته، نتوانست به آرزوهای خود برسد و تنها 17 گل به ثمر رساند.

علیپور که آقای گل پرسپولیسی‌ها محسوب می‌شد، در این مدت یک مصدومیت رباط صلیبی دردناک هم داشت که نزدیک به یک فصل او را از میادین دور نگه داشت و حالا با نگاه به کارنامه چهار ساله این بازیکن، خود او نیز از عملکردش چندان راضی نخواهد بود. البته او در فصل دوم بازی برای ماریتیمو آمار نسبتا خوبی داشت و همین موضوع باعث شد تا پیشنهاد باشگاه ژیل را بگیرد.

حالا قرارداد این مهاجم در حالی به پایان می‌رسد که او در 28 سالگی همچنان یک گزینه جذاب برای پرسپولیس خواهد بود و شاید زمان آن رسیده باشد که علیپور ماجراجویی خود در فوتبال اروپا را به پایان برساند و تصمیم به بازگشت به پرسپولیس بگیرد. در این چهار فصل نیز بارها زمزمه حضور او در پرسپولیس وجود داشته اما مسائل مختلف جلوی این انتقال را گرفته و حالا شاید اگر طرفین یکدیگر را بخواهند، پیراهن شماره 70 دوباره بر تن علیپور برود و اورونوف تکنیکی شماره دیگری را برای خود برگزیند.

دیگر خبرها

  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد