Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@22:49:52 GMT

۴ روشی که از پوست شما در فصول مختلف مراقبت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۵۳۵۱

۴ روشی که از پوست شما در فصول مختلف مراقبت می‌کند

با تغییر فصول روش‌های مراقبت از پوست تغییر می‌کند، به عنوان مثال در بهار پوست خشک می‌شود و نیاز به محصولات مرطوب کننده بیشتر می‌شود، مراقبت از پوست من، تمایل به تغییر در فصل و وضعیت پوست من است. همانطور که ما به بهار حرکت می‌کنیم، بیشتر از پوست من خشک شده و استفاده از پایه‌های رطوبت سازی (فکر می‌کنم روغن‌ها و سرم‌های مرطوب کننده) که کمتر سنگین (و یا چربی) هستند از من در زمستان استفاده می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استفاده و آگاهی از محصولات مراقبت از پوست مناسب فصل موثر‌ترین راه است تا به طور مطمئن بدانید پول خود را با مراقبت از محصولات گران‌قیمت پوستی هدر نمی‌دهید.

برای اطلاع از آنکه چطور باید از محصولات پوستی در روز‌های بهار و تابستان استفاده کنید، پنج مرحله وجود دارد که در ادامه بررسی می‌کنیم.

صورت را با آب بشویید

بهترین اقدامی که صبح‌ها برای مراقبت از پوست می‌توان انجام داد، شستن صورت با آب است، وقتی شب قبل صورت را با محصولات پاک‌کننده شست‌وشو داده و آلودگی و آرایش زدی آن باقی نمانده باشد، بهتر است صبح روز بعد صورت فقط با آب به تنهایی شسته شود.

البته اگر نسبت به شست‌وشو حساس هستید، می‌توانید با اسفنج صورت خود را شست‌وشو دهید.

از هیدروسل استفاده کنید

استفاده از هیدروسل‌ها (تونر) بعد از شست‌وشو مناسب است؛ بهترین هیدروسل‌ها برای مراقبت از پوست روغن‌های اسطوخودوس و رز است که پوست را برای جذب محصولات پوستی آماده می‌کند.   منبع:بهداشت نیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پوست مراقبت پوستی رعایت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکمرانی فضای مجازی نباید به دست دشمنان بیفتد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر چهارشنبه در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص شبکه ملی اطلاعات تأکیدات فراوانی دارند که در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دنیای امروز هر لحظه در حال تحول و رشد است افزود: در عرصه‌های مختلف نباید پیشرفت‌ها متوقف شود و نباید از دیگران عقب بمانیم و از سویی نیز دشمنان تلاش دارند تا به ما آسیب بزنند.

وی گفت: جمهوری اسلامی باید در حوزه اطلاعات و ارتباطات به جایگاه مرجعیت برسد و اقداماتی که برای نیازهای داخلی کشور صورت می‌گیرد خوب است اما باید برای تأمین نیازهای دیگر کشورها نیز در این بخش به مرجع تبدیل شویم، همانند شرایطی که امروز در عرصه نظامی در شرایط سخت تحریم‌ها به آن دست یافته ایم و این امر نشان دهنده جنگ اراده‌ها است که در این عرصه بنا بر وعده الهی مؤمنان پیروز هستند.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر این موضوع که باید اهداف بلند را پیش بینی کرد افزود: مؤمنان نباید کم قانع باشند و باید برای تحقق آرمان‌ها به واقعیت تلاش مضاعفی داشت.

وی گفت: امروز کشور دارای رهبری دور اندیش، هوشمند و مقتدر است و وقتی صاحب نظران در حوزه‌های مختلف با ایشان دیدار می‌کنند بر اشراف ایشان نسبت به مسائل مختلف آگاه می‌شوند.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت مدیریت فضای مجازی گفت: نمی‌شود درب‌ها را به سوی خود ببندیم اما در عین حال باید کلید این درها را در اختیار داشته باشیم.

وی افزود: در عرصه فضای مجازی اگر ورود به موقعی نداشته باشیم در این صورت حکمرانی فضای مجازی به دست دشمنان خواهد افتاد.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کرد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی صورت گرفته اما مشکلات اقتصادی نیز زیاد است که بر این خدمات و فعالیت‌ها سایه افکنده است.

کد خبر 6100996

دیگر خبرها

  • حکمرانی فضای مجازی نباید به دست دشمنان بیفتد
  • قیمت محصولات غذایی منجمد
  • قیمت محصولات غذایی منجمد، گوشت بوقلمون و قارچ اعلام شد
  • معرفی روشی برای شناخت بیشتر آفت‌کش‌ها
  • افزایش سلامت دهان و دندان در دوران بارداری
  • معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024
  • انتخاب ۲۵ محصول برتر از بین دو هزار و ۵۰۰ نمونه
  • استفاده از آبرسان چگونه پوست را روشن می‌کند؟
  • اگر با صورت آرایش‌کرده ورزش کنیم چه خواهد شد؟
  • ۶ علامت کمبود ویتامین که از چهره مشخص می‌شود