Web Analytics Made Easy - Statcounter


 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از هرمز، حجت الاسلام و المسلمین بیرانوند، کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با نخست وزیر ژاپن اظهار کرد: صراحت ویژه رهبر انقلاب در مقابل نخست وزیر ژاپن به خوبی نشان می دهد که موضع ایران اسلامی در طول این چهل سال همواره مبنی بر صداقت در تعهدات، عمل و رفتار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان با بیان اینکه در طول چهل سال بعد از انقلاب همواره ایران دنبال ساخت سلاح هسته ای نبوده، گفت: بنابر فرمایش وفتوای حضرت آقاساخت سلاح هسته ای حرام شرعی است ودر طول این چهل سال ایران ثابت کرده که با تکیه بر توانایی های خود می تواندبه پیشرفت خود ادامه دهد.

بیرانوند با تاکید بر اینکه کشور آمریکا در طول این چهل سال همواره از هیچ کوششی برای تغییر حکومت در ایران کوتاهی نکرده است، گفت: در حال حاضر نیز نه تنها کوتاه نیامده اندبلکه ازهیچ کوششی علیه نظام جمهوری اسلامی کوتاه نخواهند آمد اما باید بدانند با اعمال فشار و تحریم نمی توانند هیچ ملت آزاده ای را به زانو در بیاورند.

وی با تاکید بر اینکه که مذاکره با آدم دروغگو خلاف عقل است، گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: مومن دو بار ازیک سوراخ گزیده نمی شود ما در قضیه برجام با آمریکا مذاکره کردیم در حالی که ما به تعهداتمان عمل کردیم اما آنها زیر همه تعهدات خود زدند.

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان خاطر نشان کرد: کسی که تعهدات خودش را قبول ندارد چگونه می توان دوباره به او اعتماد کرد و این خلاف عقل است و یک انسان عاقل همچین چیزی را نمی پذیرد و اینها در خیلی از مواضع خود در قبال ایران در طول انقلاب اسلامی صداقت نداشته اند بلکه همواره دروغ سر لوحه کار آنها بوده وبا بوق تبلیغاتی و رسانه ای خود تلاش کرده اند که افکار عمومی را با خود همراه سازند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمنان در عرصه های مختلف اظهار کرد: دشمن سال‌هاست که با اتخاذ سیاست‌های مختلف همواره تلاش کرده تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که همواره شکست خورده و اکنون در تدابیر و توطئه های جدید خود علیه مردم ایران نیز به بن بست رسیده است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش کردند تا نقش ایران را در منطقه کمرنگ کنند اما شاهد مأیوس شدن آنان هستیم و ایران نقش بسزایی در حل و فصل مسائل منطقه ای دارد.

ترقی متذکر شد :امروز نه تنها هیچ کدام از حیله ها و اهداف دشمنان محقق نشده بلکه برعکس باعث اقتدار بیشتر ایران در سطح جهان شده است .

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: بدون شک روابط ایران و همسایگان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه ها و تلاش دشمن برای نابودی و انزوای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و یقینا دولت سیزدهم توفیق های بسیاری در این زمینه کسب کرده و به زودی شاهد خروج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • حج را نمی‌توان با اعمال دیگر جایگزین کرد
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود