Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@19:30:23 GMT

طارمی آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۵۵۵۷

به گزارش مهر، مهدی طارمی برای بازگشت به پرسپولیس در لیست خرید برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته است تا مدیران این باشگاه مذاکره با این بازیکن را آغاز کنند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که فصل گذشته در الغرافه قطر حضور داشت همزمان با پرسپولیس با دو پیشنهاد اروپایی نیز مواجه شده است. طارمی در گفتگوی اولیه ای که مدیر برنامه‌هایش با ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس داشته است روی لژیونرشدن خود اصرار کرده و به آنها صراحتاً اعلام کرده است می‌خواهد فوتبالش را در اروپا ادامه داده و به لیگ برتر ایران بر نمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی به دوستان پرسپولیسی خود نیز اعلام کرده است در ایران تنها برای پرسپولیس بازی می‌کند و به همین خاطر پیشنهاد تراکتورسازی تبریز را نیز رد کرده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی

امیرعبداللهیان در اجلاس سازمان همکاری اسلامی: افکار عمومی جهان و بویژه جهان اسلام قویاً از ما انتظار دارند تا در نتیجه این اجلاس سران، توصیه و اقدامات مهمی داشته باشیم شامل:

۱- تاکید بر برقراری آتش‌بس فوری، کامل، بی‌قید و شرط و دائم در تمام مناطق غزه از جمله  در رفح و حتی کرانه باختری؛

۲- رفع کامل محاصره انسانی غزه؛

۳- تبادل اسرا؛

۴- موظف ساختن رژیم اسراییل به خروج فوری، کامل و غیرمشروط تمامی نیرو‌های نظامی و تجهیزات آن‌ها از غزه و تضمین بین المللی بازگشت امن مردم به مناطق و اماکن خود؛

۵- اعمال تحریم فوری تسلیحاتی و تجاری علیه رژیم اسراییل؛

۶- حمایت از قرار موقت الزام آور دیوان بین الملل دادگستری و فراهم ساختن زمینه محاکمه و مجازات تمامی آمران، عاملان جنایات اسرائیل. برای تضمین صلح و امنیت در منطقه و جهان اسلام، باید رژیم سرکش و اشغالگر فلسطین را متوقف، محاکمه و مجازات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • دلیل اختلال در پروازهای خرم آباد ؛ یک عروسی شهر را بهم ریخت !
  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • ۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت
  • پاکی هوا ارمغان وزش باد‌های بهاری
  • تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند /سپاه محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت