Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@05:09:42 GMT

رکيش بين سهامداران 165ريال سود تقسيم کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۵۵۶۹

رکيش بين سهامداران 165ريال سود تقسيم کرد

خبرگزاري آريا - نقدينه ـ مجمع عمومي عادي ساليانه شرکت «کارت اعتباري ايران کيش» امروز مورخ 98/3/25با حضور 89/30درصد از سهامداران رسميت يافت و آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، مجمع عمومي عادي ساليانه شرکت «کارت اعتباري ايران کيش» امروز مورخ 98/3/25با حضور 89/30درصد از سهامداران رسميت يافت و آغاز شد.
سال 97 شرکت «کارت اعتباري ايران کيش» با سال 96 تفاوت چنداني نداشت و با افزايش بسيار اندک، 551 ريال سود براي هر سهم شناسايي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر چند که درآمدهاي عملياتي شرکت با 20 درصد رشد به 4138 ميليارد ريال نزديک شد اما؛ افزايش 29 درصدي بهاي تمام شده کار را دشوار کرد و مجالي به رشد سودآوري نداد.
به گزارش بانکداي ايراني ، بعد از استماع گزارش هيئت مديره و حسابرس و بازرس قانوني شرکت براي عملکرد سال مالي منتهي به 29 اسفند 1397، صورت هاي مالي سال منتهي به 29 اسفند سال 97 تصويب و از محل سود قابل تقسيم مبلغ 165ريال به ازاي هر سهم سود تقسيم شد.
ضمنا مبلغ 5 ميليارد ريال نيز به عنوان پاداش اعضاي هيئت مديره در نظر گرفته شد.
روزنامه دنياي اقتصادنيز به عنوان روزنامه رسمي شرکت ايران کيش براي درج آگهي معرفي شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: رقابت سه هزار و ۱۴۱ داوطلب کنکور در مهاباد برای قبولی در دانشگاههای سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان آغاز شد.

بهروز خضری افزود: از مجموع داوطلبان ۶۴ درصد زن و ۳۶ درصد مرد هستند که در پنج گروه هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبانهای خارجه طی دو روز با هم رقابت می‌کنند.

خضری اظهارکرد: گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی صبح امروز پنجشنبه، گروه آزمایشی هنر و زبانهای خارجه عصر امروز و داوطلبان گروه علوم تجربی هم فردا جمعه با هم رقابت می کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه داوطلبان می توانند از نمره دو آزمون سال گذشته نیز برای انتخاب رشته استفاده کنند و این نتایج برای انتخاب رشته امسال معتبر بوده، شرایط آرامش‌بخشی برای داوطلب فراهم شده است.

خضری تأکید کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

دیگر خبرها

  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد