Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی ادیانی نماینده قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه این تحقیق و تفحص 18 محور دارد، گفت: ما خواستار تحقیق و تفحص در حوزه های آموزشی، اداری، مدیریتی، دانشجویی و هیئت علمی دانشگاه آزاد هستیم.

وی افزود: دریافت سه درصد حقوق از کارکنان و شاغلین دانشگاه آزاد برای بیمه بیکاری که خارج از قوانین کشور است، جذب دانشجویان دکتری خارج از ضوابط کشور، عدم اجرای قانون در پرداخت حقوق و امتیازات مربوط به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد، انصاب مدیران خارج از دانشگاه و استفاده ابزاری و سیاسی از برخی مدیران دانشگاه از جمله محورهای این تحقیق و تفحص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس عدم رعایت شئونات اسلامی در اردوهای دانشجویی و در برخی واحدهای دانشگاهی را یکی دیگر از محورهای این تحقیق و تفحص دانست و افزود: مطلع شدیم که در برخی از واحدهای دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد کلاسهای صوری تشکیل می شود. بدان معنا که بدون اینکه کلاسی برگزار شود و دانشجویی حضور یابد و بدون حضور استاد، اعلام می کنند که کلاس تشکیل شده تا به افراد در قبال گرفتن پول مدرک بدهند.

ادیانی با بیان اینکه تحقیق و تفحص مجلس در راستای انجام وظیفه نظارتی مجلس است، گفت: ما تصمیم داریم تا این تحقیق و تفحص را امروز  یکشنبه تحویل هیئت رئیسه مجلس دهیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ سارا فلاحی، نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت روز استاد  که در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام برگزار شد، اظهار کرد:  بسیاری از مرز‌های علمی کشور توسط مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی درنوردیده شده و قلب و ویترین علمی کشور است. دولت و مجلس باید کمک‌کار این دانشگاه باشند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بزرگ کشور بوده که برای توسعه این کشور باید میداندار شود، اضافه کرد: با شهریه صرف نمی‌شود چرخ دانشگاه به خوبی بچرخد و امروز حتی مردم با این وضعیت بد اقتصادی توان پرداخت شهریه ندارند باید منابع جدید برای دانشگاه در نظر گرفته شود و در این راستا مجلس کمک‌کار خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی عنوان کرد: برخی‌ها برای اعتبار علمی کشور به رزومه علمی، پژوهشی و ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی اشاره می‌کنند؛ اما برای تصویب رشته تبعیض قائل می‌شوند باید این دوگانگی در برخورد با این دانشگاه برداشته شود.

باید استادان دانشگاه در بحث درآمدزایی بیشتر ورود کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز گفت: استادان این دانشگاه اکثراً از نخبگان و ظرفیت‌های استان هستند و مجموعه این دانشگاه ظرفیت قدرتمندی برای توسعه استان است.

بهروز ناصری بیان کرد: نگاه مسئولان استان به دانشگاه آزاد اسلامی بسیار خوب است. باید استادان دانشگاه در بحث پژوهش و تحقیق و درآمدزایی بیشتر به مسائل استان ورود کنند.

به گزارش آنا، در این آیین از تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به نمایندگی از همه اعضای هیئت علمی با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • گرفتن ویزای دانشجویی اروپا چگونه است؟
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو