Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها صادق نیستند و ما هیچ وقت از آمریکا نتیجه مطلوب ندیده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایون هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، با بیان اینکه مواضع و فرمایشات مقام معظم رهبری، فصل الخطاب است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به عنوان رهبر انقلاب و کشور، با اشرافیت کامل به مسائل منطقه ای، بین المللی و داخل ایران مسائل را بیان می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه آمریکا همیشه سیاست فریبکارانه دارد، افزود: ما هیچ وقت از آمریکا نتیجه مطلوب ندیده ایم و مقام معظم رهبری فرموده اند که آمریکا نزدیک نشود.

وی، با بیان اینکه دشمنان از کوتاه آمدن و مذاکره سواستفاده کرده اند، گفت: ما هر زمانی کوتاه آمده و وارد مذاکره شده ایم،  آنها سو استفاده کرده و مذاکرات را به چالش کشیده اند و نتیجه ای نگرفته ایم.

هاشمی، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، تصریح کرد: آمریکایی ها صادق نیستند و هیچ وقت با آنها نمی توان به نتیجه مطلوبی رسید.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، در ادامه با تاکید بر توجه به مسئله اقتصاد توسط همه دیدگاههای سیاسی در کشور، اظهار کرد: همه مسئولان از گروههای مختلف سیاسی باید آستین همت را بالا زده و به اصلی ترین مشکل درون کشور که اقتصاد است، توجه داشته باشند.

وی، افزود: مسئله اقتصاد، اشتغال و معیشت مردم از موضوعاتی هستند که مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور

حسن روح الامین، نقاش برجسته کشور که آثار مذهبی او بسیار مورد توجه قرار گرفته است با در نظر گرفتن سروده رهبر انقلاب پستی در فضای مجازی با بیتی از این شعر منتشر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور