Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف زاده با بیان اینکه فشار خون یکی از دلایل فوتی در جامعه است، گفت: از اجرای این طرح تا کنون بیش از ۳۶۰ هزار نفر در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون گیلان شرکت کردند.

«شاهرخ یوسف زاده »در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت افزود: فشار خون بالا یکی از دلایل افزایش بسیاری از بیماری‌های غیر واگیر در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه با اجرای طرح ملی بسیج کنترل فشار خون بسیاری از افرادی که از بیماری فشار خون خود اطلاع نداشتند به آن پی بردند گفت: در این طرح تمامی افراد بالای 30 سال می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی به مراکز درمانی مراجعه کنند.

 

یوسف زاده اذعان کرد: این طرح از 18 خرداد در گیلان آغاز شده و طبق آمار دریافتی تا پایان روز 24 خرداد، 360 هزار و 993 گیلانی در این طرح شرکت کرده و در سامانه یکپارچه بهداشت سلامت ثبت شده‌اند.

 

وی با تاکید بر اینکه طبق آمار دریافتی بیش از 50 درصدجمعیت گیلان در این طرح شرکت کردند، ادامه داد: یک هزار و 848 مکان برای اجرای این طرح در سراسر استان فعال بوده و علاوه بر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، 2 هزار و  110کاربر نیز در پایگاه‌های موقت، ثابت و سیار در سطح استان جهت اجرای بسیج ملی کنترل فشار خون، با دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حال همکاری هستند.

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه نماز جمعه استان بوشهر اردبیل آمریکا حسن روحانی محقق تشییع فشارخون بیماری غیر واگیر سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای کنترل و کاهش آسـیب‌های اجتماعی در خصوص پوشـــش محلات هدف دفاتر تســهیلگری اقدام به اهدای کتاب کرد.      همزمان با برگزاری گرامیداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، "طرح هر کلاس، یک قفسه کتاب" در مدارس کم برخوردار شهر یزد با حضور مسئولین اجرا شد و دبستان پسرانه دکتر سیدمحمد بهادری و مدرسه دخترانه خاتمی در منطقه کم‌برخوردار صدرآباد از نعمت قفسه کتاب و سرگرمی فکری برخوردار شدند.     این طرح ماندگار با هدف اجرای برنـامه‌های ســلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسـیب‌های اجتماعی در خصوص پوشـــش محلات هدف دفاتر تســهیلگری؛ ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شد.      

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب
  • نقدینگی کنترل نمی‌شد، گرفتار ابَر تورم می‌شدیم
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت
  • برگزاری دوازدهمین کنگره کشوری سوختگی
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است